This is ma f*ckin' life!







Random tények frissítve - unatkozom - ~
2017. február 22., szerda | 22:18 | 0 Ask
1. 2015.12.hóban ismertem meg a barátom
2. Szemüveges lettem
3. 2014ben jártam Máltán
4. Eredeti szakmám Vendéglátásszervező-vendéglős, de 2 évnél többet nem dolgoztam benne
5. Világ lustája vagyok.
6. Szeretem a Family Guy-t
7. Ha összeszedem minden erőm, akkor bármire képes vagyok, csak takarékon működöm
8. 2009 óta szeretem G-Dragont
9. Rászoktam a Nufutta, Nyufutta, Nyufu, Nufu szavakra
10. Nem tudok melegben aludni
11. Hason alszom
12. Lidlben dolgozom
13. Van egy fasz alakú égési sérülésem a jobb karomon, amit büszkén viselek
14. Apple termék mániás vagyok, pedig szegény vagyok mint a templom egere
15. Mostanra nincs kedvenc kajám
16. Rövid a hajam 2013 óta
17. Őszülök
18. Rágom a körmöm, kivétel ha műköröm van rajta, mert azt nem rágom le
19. Az első okostelefonom egy Iphone
20. Azt a telefont 2x törtem be, egyszer megúsztattam a kádban és még működik
21. Télen tanultam meg ",magassarkúban" járni - telitalpú csizmám van -
22. Faterral élek, meg egy ribanc kutyával, aki mindig elszökik
23. Mániákus smink gyűjtő vagyok
24. Parfüm mániás vagyok
25. 2014ben leadtam 15 kilót
26. Az a 15 kiló vissza is jött
27. Ritkán hallgatok zenét, de ha hallgatok, akkor is hangosan
28. Szeretek főzni
29. Utálok mosogatni
30. Utálok takarítani, viszont mindig tervezek, hogy hogyan fog kinézni a szobám
31. A tv mindig megy háttérzajként
32. Félek a barátom mellett a kocsiban
33. Facebookon csak azért vagyok fent, hogy beszélhessek a barátnőmmel
34. Betudok görcsölni a nevetéstől
35. Karácsonyra mindig különféle kajákat készítek
36. Utálok sütni
37. Citromtortát szeretem
38. Szeretek mitesszereket nyomogatni
39. Szeretek cirógatni
40. Nem járok fodrászhoz
41. Régebben akartam tetoválást, ma már nem
42. Régebben a gyerekeket nem szerettem, ma már más a véleményem róluk, de persze fiatal vagyok hozzá
43. Utálok buszon zenehallgatás nélkül utazni
44. Szeretem a jelenlegi munkahelyem
45. Sok fitt csoportban vagyok benne, de nincs energiám az energiatakarékosságom miatt-kifogás-
46. Több mint 600 könyvjelzőm van, ami recept
47. Van, hogy tv zajra alszom el, vagy zenét hallgatva, de akkor is mennie kell szundin a tv-nek
48. Illat mániás vagyok
49. Jobban megeszem a rántott felső csirke combot, mint az alsót
50. Télen durván szárad a bőröm
51. Állandóan a telefonom nyomkodom
52. Trágár szavak minden mondatomban biztos hogy van!
53. Ha valakivel együtt alszok, akkor általában belül alszom, kivétel! Ádámmal, mert neki a jobb oldalán szoktam ami azt jelenti, hogy ha nálam alszunk akkor kívül, ha nála belül.
54. Télen pulcsiban alszom
55. Az első minuszokig nem hordok kabátot
56. Biztosan van valamilyen étel allergiám, de még nem vizsgáltak ki
57. Leszoktam a cigiről és a kávéról
58. Sportcipőt hordok addig, amíg le nem rohad a lábamról
59. Szeretek utazni, kirándulni
60. Szeretem a Mátrát
61. Szerencsésnek érzem magam, amiért apuval élek, hisz szerintem ő a világ legjobb apucija
62. Fürdés közben telefonozok - lásd miért ejtettem bele a vízbe a telefonom -
63. Ahhoz képest, hogy pszichés beteg vagyok, hamar nő a hajam, csak bár megtudnám állni a kitépkedését
64. Sokat tervezek
65. Mindig kiszámolom, hogy mennyi pénzem marad hónap végéig
66. Horrorfilmet csak Ádámmal nézek
67. Egyszer voltam eddig moziban a Sötét ötven árnyalatán és végig röhögtem
68. Szeretem a munkatársaim
69. Rászoktam az enyhe bubis vízre
70. Van amikor egy nap csak kétszer eszem, mégis hízok tőle - ne oktass tudom -
71. Van egy mostohaöcsém, akit eddig sokáig egyszer láttam, amúgy mindig hordozóban
72. Ritkán találkozom anyámmal
73. Az év 365 napján taknyolok, valami gond lehet, ezt sem ártana kivizsgáltatni
74. Sosem indulok el zsepi nélkül
75. Leszoktam az orrsprayről
76. December óta 2x fogadtam meg, hogy lefogyok
77. Kétszer jártam eddig Debrecenben
78. Egyszer ültem eddig repülőn
79. Nagy álmom, hogy egyszer eljussak Ausztráliába és Új - Zélandra
80. Ugyanúgy irtózom a kígyóktól, ahogy eddig
81. 4x jelentkeztem a Lidlbe, mire felvettek
82. Könnyen barátkozom, de van, amikor nagyon feszültnek érzem magam, és nem merek feloldódni
83. Faszságokat képzelek be, amikor a barátom a barátaival van
84. Kivétel, amikor Misivel, mert akkor nem féltem őt semmitől
85. Nádújfalu-Kisterenye útvonalon este/sötétben életveszélyes menni kocsival a szarvasok miatt, általában a gyomrom diónyi az oda-vissza úton ilyenkor, vagy ha barátom megy haza
86. Faterom egy nap, ha olyanom van 8x is felhívom
87. Van, amikor smink nélkül nem indulok el itthonról
88. Ha lenne sok pénzem, az egész ebay-t felvásárolnám
89. Iphone 6 telefont akarok, vagy 7et, de a 6 jobban tetszik
90. Állandóan rágózom, kivétel itthon, de amikor dolgozom, akkor MUST HAVE!
91. Van amikor nagyon rosszul tudok aludni, általában olyankor grumpy vagyok és nem érdemes kötözködni velem
92. Utálok strandolni - lásd: Demjén, Eger egyéb más termálvizes, medencés téma.. UTÁLOM
93. Csak barátom előtt merek levetkőzni, más előtt félve
94. Sosem találom el a melltartóméretem, mert van, ami körbe kicsi a kosár jó, de aminél körbe jó, ott a kosár nem
95. Szeretnék fogyni, mint azt fentebb említettem, de nincs akaraterőm, pedig augusztus 5ig 15 kg-tól kéne megszabadulnom
96. Minden hónapban megveszem a Diéta és Fitness ujságot, hátha erőt ad
97. Szeretem a chiapudingot, de a zabkását nem bírom megenni
98. Semmilyen müzlit, gabonapelyhet nem bírok tejjel megenni, vagy magában vagy joghurttal vagy sehogy
99. Sminkelni, úgy gondolom szépen tudok, rajzolni természetesen nem, ahhoz nincs kézügyességem
100. Szeretem a koreai ételeket, és szeretnék itthon is készíteni
+1 Ha nagy leszek, gyümölcs akarok lenni a jogobellában, és jogsit akarok, meg egy Honda Civicet.. vagy egy terepjárót