This is ma f*ckin' life!







Az év utolsó hónapja, folyamatos gondok~
2016. december 12., hétfő | 19:47 | 0 Ask
Mennyivel könnyebb lenne 500ezret keresni egy hónapban, s gondtalan élettel lenni. November-december idén nem lett olyan, mint amire számítottam. Voltak kisebb-nagyobb hullámvölgyek, amibe sajnos arccal estem bele. Minden hónapban szűkösen jövünk ki apummal a fizetésünkből. Kettőnk fizetése összesen 200ezer forint, amiből nehezen tudjuk fenntartani magunkat. Rettentő sokat gondolkoztam azon, hogy a jövőben mégis hogyan vállaljon az ember gyereket, ha ilyen árak vannak? Én úgy vagyok vele, hogy 2029et megvárom, amíg lemegy a nagy kölcsön a nyakunkból. S talán a leendő gyerekemnek nem kell nélkülöznie. Évek óta nem vettem magamnak ruhákat, csak ugyanazokat a ruhákat hordom, mivel elég nagy darab vagyok még, nem minden ruha jó rám. Utálom ezt az egészet. Utálom, hogy folyton kölcsön kell kérnem x ezer forintokat, hogy ne dögöljek éhen. A kajának olyan mértékben felment az ára, hogy meg sem éri venni.. Bár fotoszintetizálhatnék, legalább nem menne el a kaja, amit megeszek, aztán tök szükségtelenül távozik belőlem, ami amolyan pazarlás..

Hónapról hónapra, napról napra élünk. Ez azt takarja, hogy hol egy csekk nincs befizetve, hol pedig kajánk nincs, de minden ki van fizetve. Ilyenkor szokott elmenni a kedvem mindentől. Mint most is. A telefonszámlám nincs még kifizetve.. mert a köcsög vodafone nem csinálta meg a kurva számlát még, pedig már bőven kész szokott ilyenkor lenni. És holnap megyünk vásárolni.. míg minden munkatársam állításom szerint dugig van pénzzel, ami lehet nem igaz, de mégis több pénzük van mint nekünk, és nem nélkülöznek - téli cipőm jelzem nincs - anyagi támogatás nincs- semmi nincs. Néha elszégyellem magam, hogy miért is dolgozok? Áh, igen. Hogy apu ne dögöljön bele a munkába, hisz egész nyáron nem volt itthon 7 napból 7et dolgozott.. úgyhogy nem tudom mi lesz, de nagyon remélem, hogy jövő év jobb szeleket fog hozni. Remélem hogy minden jobban sikerül, minden sikerül! Változásokat akarok! Be better 2017!!