This is ma f*ckin' life!







Nagy elhatározások~
2016. szeptember 10., szombat | 9:30 | 0 Ask
Ideje ismét a változtatásnak. Egy új hajszín, életmódváltás, munkahely váltás éppen ezek közé tartozik. Már hónapok óta gondolkozom azon, hogy új munkahelyet akarok, hisz a CBA nem adja meg nekem azt, amire vágyom. Úgy gondolom, nem vagyok rossz munkaerő, ami érdekel, azt teljes erőbedobással véghez viszem. Kicsit keseredtem el az elmúlt napokban, de szerencsére olyan emberekkel vagyok körülvéve, akik sok-sok pozitív energiát tunkoltak belém, s elmondták, hogy ne adjam fel, hétfőn adogassam be mindenhova az önéletrajzom. Tudom, hogy semmilyen kérdéssel, amit itt-ott felteszek semmit nem veszíthetek. Hiszek abban, hogy valamelyik új cég dolgozója lehetek, és a minimálbértől többet fogok keresni.

Hajszínen többfélén gondolkoztam mostanában, illetve, hogy ideje lenne ismét egy fodrászt meglátogatni, hisz kegyetlenül néz ki a hajam. Állandó jelleggel kérdezgetem Ádámtól, hogy látni-e ahol tépem.. Mindig nemmel válaszol, de az a baj, hogy én érzem, és tudom hogy ott van. Erről nekem nem könnyű leszoknom, nem megy egyről a kettőre.Pedig sokkal jobban örülnék neki, ha így lenne, és le lehetne nagyon hamar. Mióta a CBA-nál vagyok, dugig vagyok őszhajszálakkal, úgy hogy köszönöm most már elég volt. Nem elég, hogy "gyomlálom" még ősz is vagyok. Mondjuk lehet a genetika, lehet hogy szimplán stressz, erre még nem sikerült rá jönnöm.

Harmadik pontként, életmódváltás. Kezdem nagyon rosszul érezni magam a bőrömben, minden rajtam múlik! Ezt én teljes mértékben tudom! Mondjuk azt viszont nem értem magamban, hogy miért mástól várom a változást, és a megváltást, amikor magamnak kell megcsinálnom! Első lépésként, ismét ki kell iktatnom a kenyeret, hisz ettől IS nagyon sokat híztam. Édesség helyett inkább gyümölcsöt enni, péksütik helyett inkább zabszelet, természetesen ha nagyon muszáj. Kalóriákat kéne néznem, sok zöldséget enni, kevesebb tészta, több fehérje. És persze az edzés, ami elmaradhatatlan. Eleinte lehet elég lesz Rubint Réka egy-egy blokkja, amitől elsírom magam, annyira fáj. Gondolkoztam azon is, hogy facebook által megismertem egy angliában élő magyar edzőt Sasát. Szoktam nézegetni, hogy szidják őt a programja miatt, és akarom! Annyira rég éreztem már bármilyen fájdalmat, ami az izomlázhoz köthető. 2014 januárjától nekem fél év alatt 15 kiló ment le, enyhe megszorításokkal, most pedig visszajött. Köszönhető első sorban a magas hormontartalmú fogamzásgátlónak, és a sok zabálásnak.
De azt hiszem, itt az ideje, hogy tegyek is érte, hogy ne csak a számat jártassam, hisz már szinte egyik ruhám sem jön rám, annyira meg vagyok hízva. Vékony akarok lenni, meg akarok gyógyulni, egészséges akarok lenni! Most ez lebeg a szemem előtt.