This is ma f*ckin' life!







700. bejegyzés~
2016. július 22., péntek | 21:51 | 0 Ask
Folyamatos délutánosban nyomom már 4. hete, természetesen volt közötte egy hét reggeles is, de az annyira nem számít már. Testileg, lelkileg ki vagyok fáradva... nem vágyom másra, csak arra, hogy pihenhessek, összebújhassak Ádámmal, vagy éppen zavartalanul aludjak anélkül, hogy mennem kéne más helyett dolgozni.
Úgy érzem teljesen elfáradtam. Elegem van a sok stressz áradatból. Igaz, én nem nyúlok gyógyszerhez, vagy bármi máshoz. Néha elvonulnék a világ elől, hogy pihenjek.. hogy ne kelljen a sok idióta, értelmetlen, hülye emberrel foglalkoznom.. természetesen vannak kivételek, de többsége gyökér.
Igazából nem is tudom, hogy mit írhatnék, folyton ugyanarról van szó, ha néha napján idetévedek. Jobb témám nincs sajnos, fáradt vagyok mindenhogy. Elegem van az emberekből... az értetlenekből... anyámból... mindenkiből. Én csak pihenni akarok... legalább 1 hónapig.