This is ma f*ckin' life!







Miért nem könnyű az élet?~
2016. május 20., péntek | 10:29 | 0 Ask
Szokás mondani, hogy tanít az élet. Nem mindenkinek lehet gondtalan az élete. Az enyém pláne nem az. Több helyről kapom a stresszt, mely ahhoz vezet, hogy önszántamból kattog az agyam mindenen, s számomra már nem tudatosan de tépni kezdem a hajam. Mindig akkor veszem észre, ha tükörbe nézek, s elkeseredek. Sajnálom magam, amiért nincs akkora erőm, hogy a gyógyulás útjára lépjek. Nem vagyok könnyű eset, mondani lehet, hogy hagyjam abba. De ha egyszerűen 19 éve tépem a hajam... azt a 19 évnyi rossz szokást hipp-hopp nem lehet elhagyni. Igyekszem tartani magam, visszafogni, hogy nem.. nem szabad. De sikertelennek látszik. Én annyira szeretnék meggyógyulni, hogy ne azon kelljen gondolkoznom, hogy ki mit mondhat rólam, ki hogy röhög ki. Igen, ez egy ritka szar érzés, aminek nem tudok parancsolni. Mindig azon agyalok, hogy ugyan kinek mi járhat a fejében, és általában letöröm a saját kedvem vele. Most is így történt, ahogy tükörbe néztem. Krokodil könnyekkel küszködve próbáltam magamnak bemesélni, hogy minden szuper, nem fog senki semmit szólni. De a belső mumusaim könnyedén kilökték ezeket a gondolatokat.

Nekem jelen pillanat az a legnagyobb álmom, hogy végre meggyógyuljak, amellett az ember mellett aki szeret engem. Nem akarom őt elveszíteni emiatt a hülye betegség miatt. Az okosabbak mindig azt mondják, hogy ez nem betegség. Akkor mégis mi ez? Miért akarják jobban tudni a dolgokat?
Ez betegség, és szar vele élni. Amikor  látod, hogy minden küszködésed ellenére tovább folytatod, s elbújnál a világ elől. Na, én ezt érzem mindig, amikor kudarcot vallok.

Egy álmom van... Meggyógyulni végre és boldog lenni Vele.