This is ma f*ckin' life!







A boldogság megtalált~
2016. április 16., szombat | 23:10 | 0 Ask
Boldognak lenni olyan, mintha szárnyakra kapnál, s a szürke - szinte fekete - falakat lerombolva az ég felé emelkednél. Nehéz megfogalmazni, leírni azt az érzést, amikor feltétel nélkül szeretnek, és te is szerethetsz valakit. Nap, mint nap arra kelni, hogy van kiért élni, van értelme a jövőnek. Decemberben talált rám az, amire oly sokat vártam. Mély depresszióból kerestem a kiutat, amikor a jó Isten belökte az életembe őt. Mindig azt mondják, hogy emberek okkal kerülnek az életünkbe. Úgy érzem, Ádámot is okkal  kaptam. Tudom, megint róla ömlengek, de egyszerűen mindent köré tudok építeni, minden jó dolgot hozzá tudok kötni. Eleinte féltem belevonni őt az életembe, úgy éreztem, mintha csak teher lennék számára - hozzá teszem, hogy rosszul tettem, hisz semmi ilyenről nem volt szó -
Amikor padlón voltam - egyszer-kétszer fordult elő, max 3-4-5 nem számolgatom - mellettem volt, igaz látatlanban, de megmarkolta a kezem, s húzott felfelé. Mindig ha van valami, kérdez.. ha úgy van, csak hallgat, de nem kínos a csend közöttünk. Van, amikor naponta csak 10 percre látom, és ki vagyok bukva, de aztán még édesebb a találkozás, még jobban és többet szeretnék tőle/ belőle. A szerelem olyan, mint a drog. Maga a szerelem a díler.. a drog pedig a társad, aki kiegészít téged.
Ódákat zenghetek az elmúlt 4 hónapról. Lehet, nem sok idő, de annál tartalmasabb volt. Minden percét élveztem. Az együtt alvásokat, az első közös húsvétot, amit együtt tölthettünk, mint hosszú hétvége. Egész nap csak henyéltünk, sokat nevettünk, tervezgettünk.
Először talált rám a szerelem, és úgy érzem, más szerelméből nem kérek. Én minden olyat megkapok Ádámtól, amit lehet mástól, biztos nem kapnék meg. Mindennél többet jelent, amikor csak úgy szimplán sírhatok neki, hogy mennyire szeretem, hogy mennyire jól esik, hogy törődik velem, hogy mennyire dagad a mellem mert ő a barátom. Sok mindent fel tudnék sorolni, ami miatt hálát adhatok neki.
Pont a minap mondtam el neki, hogy örökre hálás leszek. Csak szimplán azért, mert ismerem magam, tudom hogy rettentő makacs vagyok, nehéz eset, és legszívesebben lekaparná a falat tőlem, de mégsem teszi! Átölel, elmondja mennyire szeret, mennyire fontos vagyok neki, elmondja, hogy én vagyok a legjobb dolog az életében. És nekem ennél több nem kell. Nekem ezek a szavak elég sokat jelentenek, mindent, talán a jövőmet. Szeretném ha azt jelentené. Én nem tagadom, szeretném vele tölteni az életem hátralévő részét, hisz manapság az ilyen srác, mint ő... azt hiszem kihalt. És tényleg a CBA-ból kiinduló szerelem a miénk, olyan akár egy tündérmese. Igaz, segítség kellett nekem!!!!, hogy ne csak a "kapucnis cukim" legyen, hanem beszéljünk is. Minden a facebooknak köszönhető és a barátaim biztatásának... "jelöld be" folyton ezt hajtogatták.. Aztán úgy voltam vele, hogy egye fene, veszíteni nem veszíthetek semmit. Ő volt ám a lovagias és írt rám.. ha nem teszi, lehet nem is beszélünk sosem.

Ádám most a jelenem.. és a jövőm. Ő az, aki megnyugtat, akinek a karjaiban biztonságban érzem magam. Aki feltétel nélkül szeret, aki úgy szeret, ahogy vagyok. Aki támogat, akit szeretek, akit biztatok, akinek örökre itt akarok lenni. Akit az életemnél is jobban szeretek. #futurehusband<3 br="">





Édes pici szerelmem,

Mindennél jobban szeretlek, szívem szerint szét bőgném az örömtől a fejem, hisz annyira szeretlek. Te is tudod jól, hogy ezt, elmondani nem lehet, kifejezni pedig csak nagyon nehezen. Próbálom hozzád dobálni az összes szerelmem, remélem sikerül mindig, és sokáig fogom azt az édes vigyort látni a jóképű arcodon. Nekem minden mosolyod egy jel, hogy nagyon boldog vagy. Ha nem szólok semmit, az nem azért van, mert haragszom, vagy nem szeretlek... csupán szeretem nézni a férfias arcod, ahogy belemélyülsz a dolgokba. Szeretem, amikor együtt vagyunk és bújsz hozzám, szeretem, amikor becézel, huncut csillogást látok minden alkalommal a szemedben olyankor. De elmondtam. Akkor látlak a "legcsodálatosabbnak", amikor a pupillád eltakarja a barnaságot a szemedben. Szeretem minden rezdülésed, minden tetted, minden szavad. Szeretlek mindennél jobban. Melletted az lehetek, aki szeretnék lenni. Köszönöm a sok segítséget, a sok támogatást, ígérem kitartok melletted.

Köszönöm, hogy a barátnőd lehetek<3 br="">