This is ma f*ckin' life!







Nem tudom, hogy mondjam el~
2016. március 3., csütörtök | 22:06 | 0 Ask
Érzések kavalkádja van bennem, olyanok, amelyeket kifejezni nem lehet. Sokat gondolkozom a megfelelő szavakon, de sajnos nem megy a kimondása. Kimutatni talán könnyebb, de azt érzem, mintha nehezen menne.. nem is a nehézségen van a hangsúly, mert könnyedén megszeretek embereket, csak.. nemtudom. Néha úgy érzem, nem tudom kifejezni eléggé azokat a dolgokat, amiket érzek. Talán azért, mert olyanok ezek, amiket még sosem éreztem eddig. És félek, hogy egyszer kifogyok minden ilyenből, ami engem éltet.

Az utóbbi időben rettentően stresszes vagyok. Azok a stresszgócok, ahol összegyűlhet és beállhat az izom, tökéletesen meg van keményedve. Fáj a hátam, a közérzetem sem a legjobb a mindennapi fejfájásnak köszönhetően. Lehet én vagyok túlságosan elcseszett ezen a téren, de világéletemben stresszeltem mindenen.
Próbálok változtatni pár dolgon, de annyira gyengének érzem magam hozzá, hogy inkább feladom a fenébe. Megint a "feladom - leszarom " korszakom élem talán...  De nem akarom.