This is ma f*ckin' life!







Cím nélkül~
2016. január 24., vasárnap | 11:18 | 0 Ask
Az év eleje "jól" kezdődött, bizonyos szempontokat figyelembe véve. Aztán hirtelen minden rossz irányba fordult. Elfogyott a fánk, beöltözve, átfagyva aludtunk apuval. Vártuk, hogy kapjunk fizetést, mivel bent voltam advent vasárnapon, illetve minden szombaton, egész decemberben. Nos, a szemem kinyomták 79ezer ft-tal. A legjobb az egészben, hogy apu fizetése teljes mértékben a tartozásokra ment, illetve fára... az én fizetésem pedig a csekkekre. Most pedig, fizetésig, nekem keményen 3 ft-om maradt, apunak 1500. És igen, hogyne, meg lehet élni. Mostanában az itthoni ilyen dolgok miatt stresszelek elég erőteljesen...
Enci és Ádám is kínálta, hogy segít valamennyi pénzzel.. Én pedig nemet mondtam. Azért, mert makacs vagyok... azért, mert inkább koplalok, de nem húzom le őket pénzről, hisz nekem kéne megtanulni a 69-79 ezer ftból spórolni, ami sosem sikerül. Lemondok inkább minden olyan dologról, ami engem boldoggá tenne, aminek örülnék, csak, hogy étel kerüljön az asztalra, s ki legyenek a csekkek fizetve. Reménykedni tudok abban, hogy egyszer sikerül több pénzt keresnem, mert ez így csak engem tesz tönkre. Amennyire küzdök az ellen, hogy ne tépjem a hajam, úgy nem megy.. Mindig ér valami stressz. Annyira egyedül akarom megoldani a dolgaimat, de rájövök, hogy nem megy... hogy mindig az utolsó pillanatban kapkodok a segítségért nyúló kezekért. Sajnálom, ez van.

Majd lesz jobb is.
Remélhetőleg.