This is ma f*ckin' life!







Mert a dolgok néha nem úgy alakulnak, ahogy azt várnánk~
2016. január 12., kedd | 17:55 | 0 Ask
Nincs annál csodálatosabb érzés, amikor a hirtelen szürkeségbe, belép az az ember, aki életed értelme. Aki miatt van értelme felkelni, aki miatt leszoksz a rossz szokásokról. Amikor vele vagy, úgy érzed nincs több teher a válladon. Amikor mosolyog, az a legszebb mosoly a számodra, a puszik, az ölelések, a becézések..ezeket mostanában élem át.. Ezek a dolgok nekem nagyon fontosak.
Sosem voltam szerelmes... egészen mostanáig. Mindig csak képzelegtem arról, hogy majd eljön a herceg fehérlovon, kialakul valami, aztán boldogan élünk míg meg nem halunk.. aha.. a kedves dicső lovag kapucniban jött, átfagyva... ofc a kedves "hercegnő" szemellenzőjét feltéve játszotta a vaklepkét. Nem is ez a lényeg.. Én Ádámmal úgy érzem magam, mint eddig soha senki mással ezelőtt.. Leírhatatlan amikor vele vagyok. Sosem fogadtak el olyannak amilyen vagyok, erre hopsz kapok egy olyan embert, aki szeret úgy ahogy vagyok és pont. Nem vagyok álomvilágban, sem a valóságban, csak valahol az éterben.. vele..







Csak aztán, ahogy hazaérek, fölém gyűlnek a szürkefelhők.. Nincs velem és kibukok. Nem direkt, mégis megtörténik. Elpityeredem akaratlanul is, hisz olyan jó volt minden. Remélem az, amit fater mondott, nem fog beigazolódni... elég a szarból...most már csak jó dolgokat akarok.