This is ma f*ckin' life!







Tervek, melyek megvalósíthatók~
2015. május 27., szerda | 18:34 | 0 Ask
Végeztem a Keriben... Elszállt felettem az idő. Még mindig ugyanolyan gyerekes vagyok, néha-néha komoly. Változások jönnek-mennek az életemben, melyet muszáj elfogadnom. Örülök, hogy emberek léptek ki az életemből, és örülök, hogy vannak olyanok, akik foggal körömmel kapaszkodnak, természetesen én sem fogom ellökni az olyan embereket, akik fontosak számomra. Szerencsére Hanival egyre jobban összenőttünk, pedig én 13.-ban hogy fostam, hogy elveszítem őt. De végül kiderült, hogy vak kislány voltam. Újra felélesztettem a lángot Cher és köztem is, úgy gondoltam nem veszíthetek vele semmit. Így hát bocsánatot kértem, amiért egy kis féltékeny csíra voltam. Enci ugye stabilan áll mellettem, persze említhetném a többi barátnőt is, akik mellettem vannak, és támogatnak.







A tervem a következő a jövőre nézve, természetesen ennek teljes mértékben úgy kell kinéznie, ahogy én gondolom! Először is, jövőhéten megyünk dolgozni szeptember első feléig. aztán a fővárosba költözöm,ahol elkezdem önálló életem. Terveim szerint találok munkát, majd amikor elegendő pénz gyűlik össze, akkor a Masszázsakadémia tanulója leszek 18 hónapig, mint sport és gyógymasszőr, illetve majd egy svédmasszázs alapot tanulok majd, amiből tovább tudom kifejleszteni a további masszázs technikákat. Terveim közé van véve Fábián Éva profi sminkiskolája is, ami mindössze két hónapos, de szerintem sikerülne megcsinálni. Kozmetikus tanfolyamot is szeretnék elvégezni, hisz jobb ha több szakmád van - vagyis szerintem - és majd valahogy megpróbálok elhelyezkedni.

Holnap megválok a maradék hajamtól is, hogy aztán új életet kezdhessek azzal az énemmel, aki valójában akarok lenni. Az erős, és mindenszart kibíró Midoo.. az akit nem térít le senki és semmi a kitűzött célja elérésének érdekében. Az a Midoo, aki vékony, ám sportos... és szexi.. NA EZ LESZEK ÉN! És leszarom üzemmódban fogom végrehajtani a terveimet, senki és semmi nem állíthat meg!