This is ma f*ckin' life!







Loser, oetori sen cheokhaneun geopjaengi~
2015. május 3., vasárnap | 15:37 | 0 Ask
Könny áztatja arcom. Hétfőn volt a legelső kiborulásom, hosszú-hosszú évek óta. Mindent elnyelek. Mindent, ami bánt és ami történik velem. Maszkot veszek fel, hogy ne lássák arcom, ne lássák azt, amiben szenvedek. Nem akarom, hogy sajnáljanak, nem akartam eddig, hogy tudják mi bánt. Viszont, ma rájöttem, hogy nem számíthatok másra csak apumra, és a legjobb barátaimra. 20 éves fejjel, eljutottam arra a szintre, hogy rájöjjek, anyám szemében semmit nem érek. Tudom jól, hogy nem kerestem őt, mert nem volt időm rá. Összemosódtak a hétköznapok, estéből reggel lett, reggelből pedig hirtelen este. Csak éltem napról napra, de rosszul tettem. Kicsit megviselt lettem. Kicsit mindenből elegem lett. Egyszerűen menekülök az emberek ostobaságától.
Anyák napja... tegnap megelőlegeztem anyumnak egy kisebb bonbon-t csak hogy tudja, nem felejtettem el őt. Gondoltam én... hogy biztos örülni fog neki. De nem így lett. Amikor odaadtam neki, elhúzta a száját, elvette, és szó szerint bedobta a táskája mellé, aztán kikerült. A remény pici lángja, hogy talán elfog fogadni.. hogy újra érezhetek valami kötődést... kialudt. Nincs többé.
Apu előtt próbáltam mutatni, hogy erős vagyok, hogy nem hat meg. Tévedtem. Elsírtam magam, hogy amíg mások összetehetik a két kezüket, hogy a szüleik együtt vannak, hogy élnek a nagyszülei, addig én magányos vagyok, és ezen sajnos nem tud enyhíteni semmi. Minden felfordult körülöttem. Egyszerűen, elítélnek azért, mert keresem a szeretetet.. Fáj, hogy a mai világban, ritkán adunk és kapunk szeretetet, viszont a szimpla szex többet számít.

A minap, a pofámba vágta egy élettelen kis szardarab, hogy sosem lesz pasim. Nos édesem. Nyald ki a seggem, amiért baszni akartál, és én nem engedtem. Az én kurva anyámat, amiért egy elcseszett retardált nincstelen senki vagy, és itt fogsz ebben a megyében megrohadni. Kívánom neked, hogy essél pofára, és dögölj meg egyedül:)










Visszatért a Bigbang, szóval, most velük búcsúzom ettől a poszttól. ^^