This is ma f*ckin' life!







Néha nehezebb minden mint kéne~
2015. február 21., szombat | 11:13 | 0 Ask
Eljött 2015, igaz nem felhőtlenul. Szilveszterkor dolgoztam, másnap eltünt a kutyám, szóval olyan 25 óra vagy több állás után tértem nyugovóra és pihentem. 

Január 19, életem egyik legrosszabb napja volt. Papa agyvérzést kapott, eldőlt akár egy élettelen bábu, s a fejét beverte, majd a szirénázó mentő vitte el őt. Lábon kihordott vagy 3-at és a 4.től lett komolyabb baja. Még aznap megmütötték öt, a pesti Honvéd kórház intenzív osztályán kezelték őt, ám akkor már lélegeztetőgépen volt illetve kómában. Január 21.én átszállították őt a tarjáni kórházba, - amiröl mi nem is tudtunk de azért a növér képes volt összeveszni apuval hogy akkor is ö a fasz - majd egy hétig lélegeztették őt. A következő héten gégemetszést kapott, seblázzal szenvedett, de még mindig kómában volt, persze akkor már lekapcsolták a gépekről. Áttették őt másik osztályra, amit apu nem talált meg, csak keresztapum. Bent volt nála és elmondta, hogy papa felébredt, követte őt a szemeivel. Megörültem, hogy felépül és itt lesz velünk újra. 19:48kor hívtak a kórházból hogy szeretett nagypapám nincs többé közöttünk. Lesokkolódtam, majd rájöttem, hogy mama jött el érte, és már jobb helyen van. Apu összetört, de én erős maradtam. Közben 4re szintvizsgáztam, és 20 éves lettem. Február 16.án temettük őt el, persze ez sem felhőtlenül ment, mivel összeveszett anyám mindenkivel. Facebookra írt ki olyat, ami senki másra nem tartozik csak ránk, de persze ugatott a bejegyzés alatt mindenki. Nos... Nincs többé anyám, és nem is érdekel különösebben. 
 
 

Ezekben a nehéz napokban a legtöbbet Haninak köszönhettem és köszönhetek mivel mellettem van és segít. Köszönök mindent!❤️