This is ma f*ckin' life!







Ilyen olyan hangulat ~
2015. április 20., hétfő | 15:23 | 0 Ask
Megint eljött az a pillanat az életemben, amikor saját magamat küldöm padlóra. Nem akarom mégis örömmel teszem. Aztán persze jön a depresszió, az hogy alig érek bármit is valaki szemében. 
Pszichológushoz is járok, mégis ott a fájdalom bennem. Igaz a mondás, hogy legjobban a saját gondolataink tesznek tönkre. Én lennék a legboldogabb ember, ha végre nem lennének ilyen gondolataim. De mintha be lennék programozva... Amint jó lesz minden, egy szempillantas alatt rombadöntöm egy szimpla gondolattal. 

Itt van a számban a vizsga, semmit nem készültem még rá, persze idegennyelven kell majd, de a hangulatom az egészhez egyenlő a nullával. 


Igyekszem erős maradni, harcolni és felszívni magam pozitív energiából. Próbálok harcolni a rossz gondolatok ellen, eddig úgy látni sikeresen.

Elhatároztam, hogy levágatom a hajam, de úgy gondoltam, hogy ez lesz az utolsó. Onnantól kezdve visszanövesztem, lefoglalom a kezeimet és harcolni fogok a rossz szokásommal. Úgy érzem menni fog, szóval harcolnom kell! És harcolni is fogok!


Soha nem fogom feladni! Ez most a mottóm! 


Közben a két tervezett tetoválásom is megmutatom:3 remélhetőleg sikerül megcsináltatni.