This is ma f*ckin' life!







Mintha csak tegnap lett volna~
2014. november 26., szerda | 19:48 | 0 Ask
El sem hiszem, hogy az utolsó évemet taposom a vendéglátós suli padjában. Durva, hisz 6 éve.. ilyenkor még senkit nem ismertem az osztályomból... minden nap Cherre gondoltam,arra, hogy mi lett volna ha én is tanulok. Sirattam a hülyeségem, a lustaságom. Most itt vagyok 2/14.V-sként, és nem tudom, hogy mit akarok az élettől. Talán több OKJ-s képzést. Gondolkoztam azon, hogy megyek tovább tanulni. Valójában nem tudom még hogy meg mint lesz ez az egész, de a masszőrt biztosan, hogy el fogom végezni. Azon kívül elég sok minden érdekel. Lehet, hogy ha megemberelem magam, akkor tovább tanulom az angolt, és nyelvvizsgázok. De a pincérkedéshez sincs kedvem, nem hogy a tanuláshoz!

Ugye augusztusban süttettem a hasam Máltán, sok új barátot szereztem. Rá voltam kényszerítve az angolra, ami jó volt! Komolyan. Sikeresen fogytam még kint, erre most visszaszedtem - azt hiszem, utálom a magyar konyhát.

Voltam azóta Debrecenben, és Pesten is kétszer, voltam Starbucksban, bubuteázóban, Grooveon, találkoztam olyan emberekkel, akikkel eddig még nem.

Igazából nem is értem miért kezdtem el bejegyzést írni, hisz úgyis elfelejtem mire a végére érek>< Megyek is tumblizni... rég voltam~