This is ma f*ckin' life!







We love Malta~
2014. június 22., vasárnap | 20:53 | 0 Ask
Soha nem gondoltam, hogy egy iskolai programmal menni fogok ki külföldre. Annyira hihetetlen. 5 év telt el, mióta a Keribe kerültem. Most jöttem rá igazából, hogy amennyire utáltam az iskolát, és az oktatást, mégis hiányozni fog. Hiányozni fog a szakoktató tanárok korholása, amikor nem jól fogtuk a tányért, vagy amikor elsóztuk a kajákat.
De nem ezért írom a blogot most. Jövőre elég lesz búcsúzni.Szóval. Málta. A Földközi-tengeren pihenő csoda. A napi 25-35-40C° meleg, mészkő sziget. Alig várom. 1 hónapra megyek ki, remélhetőleg augusztusban.
Az első repülőutam lesz, az első igazi külföldi élményem. Már nem érdekel semmi, csak hogy kint legyek, és világot lássak. Szerencsésnek érzem magam. A hosszú, unalmas negatívságom után, egyre jobban megkörnyékez a szerencse. És örülök! Elviekben Vallettában leszünk elszállásolva, ahol hotelekben, panziókban, éttermekben fogunk dolgozni. Sokba lesz ez az egész nekünk, de nem érdekel. Egyszer élek! Ki akarom még próbálni a búvárkodást. Igazából nem tudom mit tudnék írni, hisz még nem vagyok ott. De az biztos, hogy nyitni fogok egy blogot neki, ahova mindennap írni fogok, hogy mi történik velem:3