This is ma f*ckin' life!







Volt egyszer egy Iron Maiden~
2014. június 8., vasárnap | 13:28 | 0 Ask
2014.06.04.

Gyomorgörccsel ébredtem, vártam azt a napot nagyon. Egyrészt, mert Henivel találkoztam, másrészt pedig este egy fergeteges koncert várt rám. a 11 órási busszal nekivágtunk Apuval Pestnek. Nagyon vártam, olyan voltam aki a messiást várta. Ez a nap amolyan forduló pont volt az életemben. 12:30ra voltunk a Stadionoknál, közben Henivel írogattam, hogy hol találkozunk. Az Astoriánál beszéltük meg, hogy ahogy a metrómegállótól felmegyünk, ő ott fog várni. Már akkor izgultam, hisz utoljára április 26.-án láttam őt. Megláttam a kis EXO Kai-s pulcsijába, felé rohantam, és már egymás nyakában voltunk. Esküszöm mint a nővérem. Mintha egy elveszett testvérem találtam volna meg. Sosem gondoltam, hogy ilyen kapcsolatban leszünk. Sosem gondoltam volna, hogy interneten ilyen barátnőre fogok lelni. Elsétáltunk a Bubu teázóba a Ferenciek terére, ott eltöltöttünk bő 3 órát. Ettünk sushit, ittunk Bubu teát. Közben persze csacsogtunk mindenféléről.

Megkóstoltam a maracujás bubuteát, ami fincsi volt>.< kedvem lett volna még vagy 5öt meginni:3 de semmi gáz, el voltam ezzel is. Közben kaptam Henitől egy EXO Overdose posztert. Ott vinnyogott, hogy nyissam ki. De mondom majd otthon, erre: MOST! oké főnök, kinyitottam, ott nyüszítettem, hogy asdfjkléasdddfghjklé Kris! Apu csak lesett ránk WTF fejjel, hogy ennek mi baja, a vágott szemű után mit vonyít.Megnéztem az Overdose albumokat is, annyira gyönyörűek ;; utána pihentettük a gyomrunkat, és vettünk frozenyoghurtot.. esküszöm ettél még isteni finomat!










Utána elmentünk sétálni egyet, de beszéljenek a képek. Az útvonal: Erzsébet híd->Buda Rakpart -> Lánchíd ->Deák Tér



















Miután sikeresen átvergődtünk Pestre, és elütöttek vagy 82947658762an, Deákon akartam menni az óriáskerékkel, de olyan tetűdrága volt, hogy én 2500 ft-ot hülye lennék kiadni rá... ilyenre sajnálom a pénzt, bezzeg a kpopos cuccokra egyáltalán nem.. jó de az visszatérül.Nevettünk sokat, kiültünk a Stadion elé, vártuk a kapunyitást. Heni volt olyan cuki, hogy nem ment az 5-ös vonattal, hanem a 6-ssal ment;; ♥ annyira szeretlek. És rájött, hogy a poszternek azt a tartószarját telefirkálja. Hát ott a kép legalulxD mindenféle dolgot rápingált, amit csak lehetett. Kis idióta! Imádom♥

Nos, kitérek a koncertre. A legelső kép kapunyitás után volt, 6-fél7 körül. Ekkor még annyi ember sem volt bent, mint amennyire számítottak a Maidenen. A 210es blokkban ültem az L szektorban. Magyarul az istenfaszán ültem kint, és kurvára nem láttam semmit. De a hangzás egyszerűen tökéletes volt. Az Anthrax szerintem egy Maiden előtt kurvára nem kellett volna, mert egyszerűen hűdeszarfosuntamazegészet volt.Nem hallottál mást csak hogy lábdobok, és az énekes vinnyogása. Mert az nem ének volt. Mellettem szerencsére részeg állatok voltak, miért is ne. Élveztem. Se.
Nos vége lett az Anthrax 45 perces idegölésének, és elkezdődött az, amire apum 1988 óta várt, én pedig 2006 óta. A Moonchilddal nyitottak, elüvöltöttem a koncert alatt a maradék hangom is, egyszerűen az a hangzás ami kint volt a 210ben.. isteni volt! Nicko egy állat! Dickinson végig ugrált a színpadot, hol kirohant a háttérbe,hol pedig fent volt az emelvényen. Janick végig őrjöngött, a gitárját dobálta, szinte szaggatta a húrokat, levegőbe dobta fel, azt hittem földhöz is vágja, de azért annyira nem volt hülye. Utána volt egy olyan rész a Troopernél, hogy angol zászlót lengetett Bruce, amit aztán sikeresen rátett Janick fejére, ő pedig úgy gitározott. Akkora hülyék voltak. Bejött Eddie is később, 3 szörnyet hoztak magukkal, a látványshow ami volt imádtam! Tüzijáték, lángcsóva. Egyszerűen ott kellett lennem! A végén már egy férfi alsónadrág is felkerült a színpadra, amit Dickinson vett fel, megszagolta, majd Janicknek fobta. Utána ő feltette a gitárjára. Az énekes hangja akkora volt. Visszhangzott a csarnok tőle, de erről szól egy koncert. Steve is tolta a szövegeket, míg Adrian és Dave a két veterán csak nyugodtan játszottak. Annyira hamar eltelt az a 2 óra, kijött mindenki a színpadra, Nicko kijött strandpapucsban és fürdőnadrágban. Azt hittem lefordulok a székről, úgy nevettem. Mellettem senki nem tudta a szöveget, én üvöltöttem, a tömet őrjöngött.. Bár tovább tartott volna, és ott lehettem volna tovább, és ők is. Utána rohantunk a buszhoz apuval, szerencsére elértük. Ez volt életem legjobb napja..
Tracklist: Moonchild, Can I Play With Madness, The Prisoner, 2 Minutes To Midnight, Revelations, The Trooper, The Number Of The Beast, Phantom Of The Opera, Run To The Hills, Wasted Years, Seventh Son of a Seventh Son,Wratchild, Fear Of The Dark, Iron Maiden, Aces High, The Evil That Men Do, Sanctuary





És aztán másnap sikeresen kibontottam a posztert, amit Henitől kaptam. Még most is rá vagyok függve a Maidenre, remélhetőleg becukisodom a kpoppal megint. De adslkfjasdklgslkdfj annyira gyönyörű poszter.

KÖSZÖNÖM A KEDDI NAPOT HENI♥♥♥♥♥♥♥♥