This is ma f*ckin' life!







April - May~
2014. május 16., péntek | 22:11 | 0 Ask
Érdekes, hogy peregnek a napok. Egyszer nappal van, két percre rá este. Márciusban még kitartóan dolgoztam, hogy fogyjak. Április elején is így voltam. Aztán egyre jobban lustulni kezdtem. Hirtelen úgy éreztem, nincs kedvem semmihez. És amit én elhatározok, miért is ne, hogy úgy van. Ritkán tudok írni bármit is blogra, pedig régebben nagyon lelkesen vezettem.
Nos akkor írok április 26-ról,amikor pesten voltam, találkoztam Henivel. Istenem mennyit nevettünk. 9re értünk fel, elmentünk Hanival a metróhoz, ott vártuk meg Henit, miért is ne hamarabb értünk fel 20 perccel:'D Nos, Heniről tudni kell, hogy mániákusan imádja az EXO-t, él-hal értük. EXO-s pulcsiban jött el, ami poén volt, az a jpg fej nekem amikor megláttam. Fel sem ismertem, pedig már ő kalimpáltxD Hirtelen odajött, majd ki szorította a szuszt belőlem; de nem bántam, nagyon hiányzott. - Mellesleg Overdose szólt a fülesébenxD -
Elkisértük Hanit a Hungexpoba, utána mentünk a Bubu teázóba.Ott eltöltöttünk vagy... hm másfél órát, kipróbáltam a tejes bubu teát;; ITTAM MÉG FINOMAT úristen nagyon jó volt;; közben hallgattuk a zenéket, szólt Ringa Linga azt hiszem EXO is ;;




Henié volt a pikácsús enyém a másik>.< de wlekjrwekltherjkghkejhg az íze. Közben beszélgettünk, képeket készítettünk, illetve röhögtünk. Ja és beszélgetés közben minden második szavunk EXO, Jiyong, Jongin, Kris, Bigbang, Kpop na jó nem sorolom, ilyesmivel kapcsolatos volt. BASSZUS NEM CSINÁLTAM KÉPET A KÉT EXO ALBUMRÓL... ez így 1 hónap után lolz.





Henin amúgy egy EXO Kai 88 -as pulcsi volt, ami annyira megtetszett, hogy megrendeltem a Kris 00 verziójátxD esküszöm az EXO egy fertő~ Nos miután bő 1 liter bubutea volt bennünk, elindultunk a 7es buszhoz, hogy elmenjünk a keleti után lévő megállóig, hogy aztán kényelmes nyanya tempóban megérkezzünk a Tokyo étterembe. Ott ugye úgy van, hogy bemész, balra látsz egy szalagot, amin körbe mennek kaják, mellette asztalok. Leültünk, Cukk megtámadta a szalagot, leszedte az összes kaját.. konkrétan én 10 percig csak figyeltem hogy mit lehetne levenni.


Amit megkóstoltam: sushi, sült hagymakarika, garnéla, sülttészta, szezámmagoscsirke, kókusztej, wasabi, rákgolyó, még több sushi, mégtöbb szezámmagoscsirke:3 azt tervezem, hogy valamikor felmegyek majd, és újra itt hamizunk*-* mert egyszerűen finom.
Midoo: Mikor jön már kókusztej?
Heni: Ott lesz egy!
Midoo: *várja* Ott jön egy... meg még egy!
Heni: *hátranéz* Még kettő! Kivesszük?
Midoo: Ki hát! Összeset?
Heni: Összeset!
Vártuk a gyümölcsöket meg a kókusztejetXD
3 óra után mármint 3 hosszú óra utánxD mentünk vissza a 7-es buszhoz, hogy elmenjünk az Ázsiacenterbe, ahol sikerült összevásárolnom a fél életem. Kiültünk aztán a szökőkút mellé, két kis kölyök elkezdte a köveket dobálni bele, esküszöm annyit nem röhögtem még mint akkor. Már nem is emlékszem mit mondott Heni, de legszívesebben beledobta volna őt a vízbe. Aztán mentünk a 4es metrón. Annyit láttak az utasok hogy KAI és CHANYEOL fülü kidugják a fejüket minden megállónál az ajtón és kurva hangosan: WOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAH de még így is hamarabb értünk be a stadionokhoz. 20:40es busszal jöttem haza, előtte vettem még újságot. Találtam egy német popcornt amiben EXO poszter volt.. Heni nyüszögött, hogy jaj neki kell.. na mondom üsse kavics, megveszem - volt benne egy Jiyong cikkxD - ott fangirlingeltünk egyet a megállóban.
Végül buszon elsírtam magam, ahogy jöttem haza:c annyira jó volt fent vele, annyira hiányzik.Most már csak azt tervezzük, hogy nyáron jön hozzám, és festjük a szobámat*-* alig várom már!
Szeretlek Ropcsiii♥

XDDDDDDDDDD ez kellett a végére!