This is ma f*ckin' life!







You can do this~
2014. március 13., csütörtök | 18:34 | 0 Ask
Amolyan inspirációs posztnak írom most ezt. Ugye január vége óta igyekszem egészségesebben étkezni, odafigyelni a mozgásra, elegendő alvásra. Mégis ott van a DE! és a kifogások. Naponta fáradt vagyok, de nagyon. Rettentő keveset alszok, aminek az az ára, hogy délután ha hazajövök suliból - vagy eszek vagy nem - aztán bedőlök az ágyba és 2-3 órákat alszok. Utána hisztizek, hogy mert nincs kedvem tornázni, el kéne menni futni, de nincs kedvem, mert nincs jó idő. De semmit nem esik jól csinálni, csak tespedni gép előtt mert hát Jiyong meg Seunghyun meg Youngbae, meg cukik és szexik. - És még mindig nem mozdultam meg abban a 27846765 percben, amit az ő képük nézegetésével töltök. -
A vágyam, hogy sikerüljön elérnem azt a bűvös 60 kilót. Elég messze állok még tőle, kb 5-6 kiló minuszom van, ami természetesen vissza is jött a sok-sok csoki miatt - ismét egy kifogás, mert hát névnapoztunk, nő nap volt.- Rettentő büszke lennék magamra, ha megtudnám újra állni. Jelen pillanat gyomorforgással ülök itt, undorodom magamtól. És erről ki tehet? Természetesen csak én! Ahogy Rubint Réka is mondja, hogy minden lehetséges csak akarni kell! És igaza van, csak nekem annyira csöppnyi az agyam, hogy nem fogom fel. Makacs vagyok, és ha én azt mondom NEM akkor az úgy van! Pedig ugyanannyiba telne nekem is megemelnem a seggem, mint bárki másnak!

 
Mi is a célom valójában?
 
Azt a köteg zsírpárnát ami van rajtam leadni, helyette izmok, vékony láb, vékony kar-has. Ez lenne a löket a gyógyulásom felé, az felé, hogy ne kelljen 0 önbizalommal élnem. Merjek felvenni olyan ruhákat, amiket eddig még nem. Merjem megmutatni, hogy milyen is vagyok igazából! Mert tudom, hogy a hájköteges zsírdisznó álarc mögött, egy igen erős, és gyönyörű lány áll, természetesen ehhez kell a KITARTÁS és az AKARATERŐ ami nálam, egy-egy kudarc után elfojtódik és konkrétan leszarom azt, amiért küzdök.

Milyen akarok lenni?

Erős, magabiztos, önbizalommal teli, boldog, vidám, szép, "tökéletes" => tudjuk hogy nincs tökéletes ember.





Amiket kötelező tennem:

  •  mindennap mozogni, ha nem is 1-2 órát, minimum felet.
  • napi 2 liter víz
  • nincs fehér kenyér
  • sok zöldség
  • párolva főzés
  • grillezés
  • megállás nélküli torna
  • futás  
 
 
 
 
~BE STRONG, HAPPY AND SKINNY~