This is ma f*ckin' life!







Can you come back home?~
2014. március 1., szombat | 13:26 | 0 Ask
El telt a február. Az a hónap, ami azt hiszem az életem eddigi legjobb hónapja volt. Kezdem azzal, hogy lázas várakozással telt az első két hét, mivel Enci meglepett engem szülinapom alkalmából. Eljött hozzám 14.-én, és együtt ünnepeltük a szülinapom. Amikor megérkezett, csak öleltem őt, el sem hittem, hogy nálam van. Minden szülinapom ha így telne, annak nagyon örülnék:c Csak utána másnap mennie kellett haza, nekem pedig dolgozni, így amikor sétáltam kifelé a fogadóba könnyeim áztatták arcom, hogy mennyire hamar eltelt ez a nap, és hogy milyen hamar mennie kellett. Egyszerűen jó volt minden, sokat nevettünk, főleg Jiyong Babolásán - félre írta Enci a baby-t és bab lett, tehát ha Ji megdug valakit azt megbabolja -
Aztán szülinapomon, éjszakáztam, nagyon jó volt, annak ellenére, hogy előtte lévő nap alig aludtam valamit. Szasza megdícsért, ami mindennél fontosabb volt számomra. Aztán az azt követő héten megkaptam Henitől az ajándékom, ami egy Jiyong couple karkötő:3. Következő héten megkaptam a sapkát, ami egy OOAK. Nagyon örültem neki, szóval teljes a boldogságom. Ezt tetőzte még az Iron Maiden koncert jegy, amire megrendeltem a belépőt. Amikor megjött, teljesen extázisban voltam, ugráltam. Szóval Június 3.-án megyünk apuval koncertre. Aztán a hó végén megjelent a 2ne1 albuma, amit először ódzkodva hallgattam meg, nekem kicsit szokatlan volt. Most pedig teljes szerelemben élek veleT^T nagyon szeretem, és már alig várom, az MV-t illetve YB, és a Bigbang comebacket ;;