This is ma f*ckin' life!







Gondolatok~
2013. november 29., péntek | 23:11 | 0 Ask
Néha elgondolkozom, hogy miért is rekesztettük ki őt 8 éven keresztül. Most kezdem megérteni. Elkényeztetett buta liba, akire más jelző nem sértőbb. Azzal könnyű felvágni, ha anyuci meg apuci pénzes, egyet csettint és a legdrágább dolgokat megveszik. Igen, kínai dolgokról szó sincs - leszámítva, azt hogy a Louis Vuitton,Chanel,Nike amiket hord, az is kínai - mivel azt a pórnép vásárolja. Rettentően rosszul esik, amikor egy ilyen ember levegőt vesz, anélkül hogy ne fulladna meg.

Ma voltam Ai szalagavatóján, isteni volt! Először voltam a Madáchba, nagyon tetszett, tök jól nézett ki a tánc, igaz az egyik ilyen WTF volt, de legalább elment az idő. Aztán el is jöttem, elsírtam magam a kocsiban, de jövőhét vasárnap bepótolok mindent amit ma nem tudtam megadni Ainak.

Holnap dolgozni megyek, 11-től 15-ig, lesz 14 vendég a kisteremben, így oda kell lemenni megteríteni, levesestálat vinni, kávét, szinte már feleségül venni, jövőhéttől pedig bent leszek a konyhán, és már alig várom.

Suliban minden szuper, végre van egy kis sikerélményem, 4,19-re állok, és annyira büszke vagyok magamra! Remélem tartani fogom ezt a szintet, és sikerülni fog a jövő évi szintvizsga illetve az évvégi szakmai vizsga.