This is ma f*ckin' life!







Boldogságom hazaérkezett~
2013. december 16., hétfő | 16:48 | 0 Ask
Ilyen sem volt még, hogy én ezt írom. Jelen pillanat majd ki csattanok az örömtől/boldogságtól^^ Encitől kaptam egy levelet. De először is elmesélem, hogy mit is műveltem 14:30-tól, ahogy kiszabadultam a suliból.
1. HALADJ MÁR HANI NEM ÉRJÜK EL A 40-ES BUSZT!
2. Elértük a buszt, állóhelyünk van kényelmesen.
3. MÁR CSAK 5 KM ÉS HAZAÉREK!
4. NYISSA MÁR KI AZ AJTÓT!
5. Crooked,Ringa Linga,Doom Dada lement és hazaértem, kb olyan 10 perc.
6. Utca felénél kulcskiszedés, fél élet kizuhanása, gyors visszatömködés.
7. Szinte kiszakítani a kaput.
8. Trappolni, mintha nem lenne holnap, pofára nyalni majdnem a lépcsőn.
9. Táska letéve, cipőstől, kabátostól berontani a szobába, vinnyogni hogy megjött a csomag.
10. Felébreszteni papát.
11. Levenni végre a kabátot és a cipőt, majd bemenni és leülni.
12. Ollóval elkezdeni nyitni a levelet.
13. NEM MEGY A KURVA ÉLETBE!
14. Keresni egy másik ollót.
15. ENCI MI A FRANCCAL RAGASZTOTTAD LE
16. Szikét előszedni és elkezdeni szétmarcangolni.
17. IDE AZZAL A SZAROS OLLÓVAL.
18. Végre nyitva. Kivenni az ajándékot, vinnyogni.
19. Megtalálni a levelet, végig lapozni a naptárat, körbecsókolgatni a két kis kártyát.
20. Sírni az örömtől.





Az én szépségességes 2014/2015-ös naptáram, egy levél, két that xx-es kártya és egy oreos milka. Annyira boldog vagyok, rendesen le sem lehet lőni, mindenem lett;; nagyon remélem, hogy az én ajándékom is tetszeni fog Q_Q  bár még holnap megyek fel a városba megvenni a zoknit! Csak azért is, mivel tök jó:3
Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hogy ezt megrendelted nekem ;; és és imádlak ♥♥♥♥♥