This is ma f*ckin' life!







Halogatás, kiborulás~
2013. augusztus 4., vasárnap | 18:45 | 0 Ask
Egyre többet vagyok olyan fázisban, amikor minden erőmet beleadom abba, hogy végre sikerüljön ettől a gusztustalan hájfeleslegtől megszabadulnom. Küzdök a csokika,édesség, liszt meg minden szar ellen... egy ideig még megy is. Aztán jött ez a kibaszott hétvége, amikor egy kurva percem nem volt arra, hogy mozoghassak... Két napja kattogok azon hogy nem jött meg:'D meg plusz rátett még az a kurva nem mozgás is.. és igen kiborultam. Mert ha most bele kezdek, akkor le leszek ugatva, hogy a pakolást félbehagytam ( megjegyzem minden bent van, csak a kisebbeket hagytam kint) meg hogy a bicózás megint el lesz halasztva. Tegnap délután ettem csak, enyhítve a lelkem...persze egész nap vizen éltem:'D hogy azért az se maradjon el. És az egy kibaszott dolog volt hogy FÉSZBUKON fent voltam telefonról... igen bocsássa meg az isten, hogy fent mertem lenni, mert épp az árnyékban ültem kint:'D
Kiborult a bili nálam...bőgök mint egy idióta.... szétmegy a fejem, ég a szemem, de nem baj... túl leszek ezen is..
Aztán szembejön egy ilyen velem Potkától:

Mido, megverlek. Nem vagy te selejt, te a mi Midonk vagy, aki rettentő fontos nekünk! Az, hogy most nem állt helyre, az nem azt jelenti, hogy te egy semmi vagy!! nekem sem állt helyre annak idején az a dolog...

ha valami biztos támasz kell, támaszkodj rám ;_; ÉS MÉG EGY! imádlak ;_; csak nem tudom élőben kifejezni jelen pillanatban TT ♥
 Aish megnyugszom, és megyek tornázni~ ;;