This is ma f*ckin' life!







YG Family~
2013. augusztus 8., csütörtök | 3:03 | 0 Ask
Néha elgondolkozom, így éjjel 3 óra körül, hogy miért is szeretem, istenítem annyira ezt az ügynökséget Dél-Koreában. Rá kell hogy jöjjek, hogy csupa tehetséges ember van ebben a kis családban. Kezdjük mondjuk onnan hogy a nagyfőnök, Yang HyunSuk, régebben igazán kiemelkedő volt. Noha a veteránokra nem igazán bukok - haha YG annyi idős mint apum - de a szárnyai alá vett előadókat szeretem. A legidősebbek: Jinusean..két rapper, akik elég régóta az iparban vannak, igaz albumuk már nem jelenik meg, de ott voltak amikor Jiyong szó szerint kis szaros volt még. Aztán folytathatnánk az aranytorkú Gummyval, aki gyönyörűen énekel, igaz neki lejárt a szerződése, de attól még a YGnál marad. Említést tehetek Psyról, aki a "pacitáncával" avagy a Gangnam Style-al lett híres, amit mai napig hallgatok. Ott van az Epik High, akik több mint 10 éve együtt vannak - vagyis úgy rémlik,de nem vagyok benne biztos - őket tavaly vette át YG. Vagy a könnyfakasztó hangú Seven, ki épp katonaságban van, de reméljük hamar visszatér. Megemlíthetem az 5 tagú 2006ban debütált Bigbanget, kiknek a vezére G-Dragon, embereket meghazudtoló módon dolgozik, munkamániában szenved.Daesung kinek hangja egy dalospacsirtáé, gyönyörű erőteljes s tiszta. Mellesleg neki van koreában a leggyönyörűbb O lába:3 Tabika a szívem kicsi lelkecskéje, akit bebúzásított Jiyong, mivel haladnak a korral, így a nagy markánshangú srácnak meg kellett tanulnia énekelni.Vagy Seungri, Taeyang mindketten nagyszerű táncosok..és énekesek. Ott van a 2ne1 4 elbűvölő lány elbűvölő erőteljes hanggal, szexi kinézettel.. CL, Bom,Dara és Minzy a női Bigbang 2009 óta. Beszélhetnék Lee Hi-ről aki fiatalabb mint én:'D vagy a most debütált srácról akinek sajnálatos módon nem tudom a nevét.. Vagy a Hi-techről, a Crazyről, Teddy, Kush, Choice 37... mind mind olyan ember, akiknek nem győzöm megköszönni a létezésüket. Köszönöm azt az életnek, hogy megismerhettem őket, hogy ennyire megszerettem. YGnak hogy egyben tartja a csapatot.Köszönöm hogy összehozott a sors emberekkel, hogy sok új barátot szereztem..

THANK YOU YG FAMILY, THANK YOU EVERYBODY!