This is ma f*ckin' life!







Mert a nyár, buli nélkül nem teljes~
2013. július 31., szerda | 2:20 | 0 Ask
Újabb gyönyörűséges "bulin" vagyok túl. A hétvégét Jobbágyiban töltöttem - lassan második otthonom - reggel mentem, mivel még Hanival hajat festettünk. Először beszélgettünk, ilyesmi, meséltem neki, hogy majdnem pofára estem a CBA-nál, de aztán mégsem. Lényeg annyi, hogy tök jól elvoltunk, szöszibb lettem Hani vörösebb. Délután majdnem elaludtam cuki ágyán - rohadjak meg kényelmesebb, mint az ÁgiékéxD - közben zenét hallgattunk. Valami Soul J vagy Soul G vagy Soulja Boy xD komolyan nem tudom hogy írja a nevét, na annak a csákónak mutogatta a hasát.. míg én próbáltam a kis csekély EXO tudásom hasznosítani. 12 tag közül mindenkit mondtam csak azt nem aki ténylegesen is az volt.. ergo a szezont a fazonnal kevertem - Suho az Sehun volt, Luhan az Sehun..akiket felismertem: Tao,Kris,Jongin,Xiumin... hopphopphopp többiek?XD- Wolfnál mindenkire mutogattam, próbáltam Hanit bombázni, de semmi - remélem titokban ulfozol otthon♥ - Utána elkészültünk a bulira - rövidgatya,top, félcipő - azt dzsa a cigók közé.. kurrrva jó volt. Mentünk cigit venni, patronos camel-t nem ismerik, így westet vettem:'D 770-ért azért tök olcsó! - orbán kormány valamit jól csinált - utána elbeszélgettünk Hanival minden szarról, már zenéket tolták, ültünk a sátor alatt untuk.. Aztán elmentünk később sört venni - feketeribizlisborsodi♥ - meg voltam halva érte, na hát akkor elindultunk sétálni DE mivel a szaros kínai cipő úgy csúszik mint a kurvaisten akkorát zakóztam a dombról lefelé, hogy a SZABADSÁG SZOBOR is megirigyelt volna, illetve a legnagyobb alkoholista is hogy nem ment ki a sört, na és persze Riri is, mert ollyan látványos volt az esésem, hogy látták is.. ez volt 2... hogy elzuhantam. Később egy srác kezdett el nyomulni... hogy ő benyit a budiba, kitekertem volna legszívesebben a nyakát, anyjára nyisson rá:'D Utána még betámadott egy minimum 40 éves pasi, meg egy fiatalabb... komolyan, nem érdemes elmenni falunapra, ráadásként összeverekedtek a cigányok:'D szóval.. fenomenális volt az egész... nem is tudom mit hagytam ki, de nem is érdekel, megyekaludnixD