This is ma f*ckin' life!







Nincscím~
2013. július 26., péntek | 1:24 | 0 Ask
Nos, vagy nem nos. A fenébe is, nem tudom hogy kezdjem, meg egyáltalán minek írok.. ja megvan, mert éjjel 1kor rám jött a tökéletes 5 perc, hogy MUSZÁJ írni.
Tervbe vettem egy csomó mindent,mint például a fogyásom. Híró vagyok igaz Kiwi? Meg fogom csinálni, hisz napi 15km-t bicózok, plusz hozzájön még Kiwcsikém edzésterve. Bevezetek új étrendet, kerülöm a fehér kenyeret, persze csak ha tehetem, az édességet - azt eddig is kivétel a fagyi ;; azt nem tudom elhagyni ilyen melegben - álom alakot el akarom érni, és ezek segítségével menni fog. Akinek nem tetszik az jókedvűen kinyalhatja a seggem - hihih -.
Valamiért úgy érzem, hogy semmi értelme itthon lennem, menni akarok, világot látni. Augusztusra van még pár tervünk apuval amit meg akarunk valósítani. Pl: Mátrába kikocsikázunk a Sástóhoz és bobozunk egyet, illetve körül nézünk még ott. Szerettem volna feljutni Pestre is, de minden keresztbe húzta a számításom - célzok a drága családi pótlékra, melyet nem fogok kapni, csak októberben, így baszcsizhatom az egészet - viszont ha már kitértem erre, akkor mesélek. Ugyebár "friss érettségis" vagyok, ami mellesleg egy szarfos lett és nem menőzök vele. És ugye van az, hogy 18 lettem. Jaj hát miért ne. Erre megszüntették a családit mert hogy betöltöttem az adott évet, és szerintük nem tanulok tovább. Haha. Szopta a kedves állambácsi, mert tovább tanulok. Októberben megkapom visszamenőleg a pénzt, addig pedig spórolok. Igaz, hogy most akarok venni 4000ft-ért egy GDTOP albumot, és az úgy is lesz. Nem akarom, hogy lecsapjanak rá. Kell nekem az az album.

Tegnap voltam nőgyógyásznál. Mit ne mondjak roppant félelmetes, ugye férfi.. és NÉGER... jól látjátok.. néger az ipse. Az volt a vicces, hogy előttünk egy nő bement, én meg már idegességemben fel le járkáltam mint aki megveszett - bocsi nem használtam vesszőket - aztán végül bementünk. Akkora kellemes csalódás volt a doki, hogy az leírhatatlan. Igaz körbetapizta a lábam, meg kérdezte hogy milyen sportot űzök, mégis jó volt. Próbálta viccesen előadni az egész történetet arról, hogy ha netalán valamilyen férfi egyed "szeretni" akar, akkor az várja ki a sorátXD én már szó szerint röhögtem lányos zavaromban. Szerintem nagy szerencse hogy Umeh nem lát a fejembe, mert akkor Kwon Jiyong,Choi Seunghyun, Jay Park és Wufan áldozata lenne. Hahah. És akkor elkezdte ecsetelni a helyes betét használatot...... *tücsökcirip* Ember, 4 éve ismerem a használatát... ÉS KURVÁRA GYŰLÖLÖM. De azért elmondta hogy 5 nap múlva én "megfogok halni" oh köszönöm kedves szavait. Kaptam fogalmazásgátlót - ez olyan vicces fogalmazásgátló, juj de leleményes vagyok - szóval fogalmazásgátlót.. - na jó abba hagyom - FOGALMAZÁSGÁTLÁS - okéoké komolyan veszem, de nem tudom.... XD - 1 hónapos adagot kaptam, ami apuci számláját terhelte a maga 2680 forintjával. És így mondja a niggatélapó - ja igen kajak úgy nézett ki, pocakos , szakállas... HULL A PELYHES FEHÉR HÓ JÖJJ EL KEDVES NIGGAPÓ - hogy 28 napig szedem a bogyót, megpróbáljuk helyre állítani a hormonjaimat, melyek rosszalkodnak, aztán menjek vissza hozzá, és TEGYEM SZÉT A LÁBAM NEKI. Meg az anyukád kedves lukát azt. 1. I'M SHY. 2. NEM VAGY SE JI,SE TOP, SE JAY, SE KRIS 3.BAZDMEG ^^ Ő szeretne egy komolyabb vizsgálatot is. Oh yea, nem ver isten bottal csak nőgyógyásszal... Full vörös volt a pofám ahogy ezt kimondta...most belegondolni, hogy széttett lábakkal ott ülsz azon a lócán, lábaidat a vállaira teszed szinte, és ő kukkolgat beléd, mintha valami kincses bányát talált volna.. Kérdem én: Miért férfiak a nőgyógyászok? Fogadni mernék, hogy 10-ből legalább 8 azt mondaná: PERVERZ ÁLLATOK. Hogy tud egyáltalán utána a felesége/barátnője mellé befeküdni úgy, hogy aznap minimum 50 túrós,egészséges, rózsaszín vagy épp nedvtől csillogó vaginát látott.. EMBER... NOOORMÁLIS VAGY? Érdekes az egy tény. Nem lennék nőgyógyász, férfigyógyászt nem találták még fel? Vagyis jobban mondva nem az urológus vagy mi az hanem azt, aki csak azzal foglalkozik... ja bocs azt kurvának hívják..

Megvolt a kiakadásom, tök cuki.
Szóval holnaptól életmód váltás, torna, bicó ezerrel..Szombaton megyek Hanicukimhoz és bulizunk egyet - már ha jó zene lesz, és szivem le tudsz úgy itatni, hogy én táncoljakxD - délelőtt leszivatja a hajam, aztán meg GO GO GO! Ma már vissza kellett vágnom a hajamból mert brutálisan el volt töredezve.. Cukcsi leszek, csak takarodjon már le rólam pár kiló.

Kitérek még arra a bizonyos mércére, ami a fejemben van. Itt és most elmondom... nézzetek hülyének, komolyan, hogy egy koreai idolhoz hasonlítgatom a pasikat. Igazából elég fogyatékos elgondolás, de elhiszitek hogy leszarom? Tök jól elvagyok pasi nélkül. Én mindent a véletlenre bízok, szóval ahogy esik úgy puffan majd az az egyén, aki SZERETNI akar, és nem HASZNÁLNI ^^ aki az utóbbit akarja, az bekaphatja a ló alatt lévő gigantikus szerszámot, ami nagyobb mint az övé.

És végül búcsúzom is, hisz hosszúra sikerült a bejegyzés.