This is ma f*ckin' life!







Mert az tényleg mindegy, hogy hány kilométer~
2013. július 23., kedd | 17:05 | 0 Ask
Van egy pont, amikor a legkisebb dolgon is a könny szökik a szemedbe. Amikor úgy érzed, hogy teljesen elveszett vagy hozzá képest. Amikor muszáj kiadnod magadból, s nem találsz mást, csak egy majdnem ugyanúgy gondolkodó lányt, aki segít. Nehezen legyűrtem a gombócot a torkomból, erre jött a másik.. De mit is mondott nekem ez az illető:

"...dehogynem, neked kicsit a hozzáállásoddal van gond, de ugyanolyan ember vagy mint ő, ugynarra vagy képes, csak ezt el kell hinned..."
"nem volt Tabinak sem könnyű változnia.Csak meg kell találnod azt a motivációt, ami ad egy nagy löketet
mindenkinek 24 óra van egy napban, meg tudod csinálni ugyanazt, elérheted amit kitűzöl magad elé, csak HIDD EL
egy kis hit csodákra képes. Ha úgy indulsz neki, hogy áhh, úgyse megy, meg úgyis feladom, akkor úgy is lesz
keress olyan embereket magad köré, akik szintén elhiszik, hogy képes vagy rá és ez motiválni fog... "ohh, ha ők kinézik belőlem, hogy meg tudom csinálni, akkor én miért nem?" és megfogod csinálni
"én mindig itt leszek neked, még ha messze is... lelket öntök beléd, mikor azt érzed, feladod
mert mindenkinek vannak mélypontjai, biztos a srácok is érezték nem egyszer, hogy végük van... csak valami vagy valaki mindig felhúzta őket, és folytatták, mert megvolt a szilárd elhatározás"
"és hidd el, kurva sok múlik a környezeteden.. olyan vagy kicsit mint én szerintem... befolyásolható.. ha olyan emberek vesznek körül, akik lehúznak, akkor hagyod magad egy ideig
de aztán vérszemet kell kapnod, és megálljt parancsolni"
Még most is a könnyeimmel küszködöm;_; Annyira jól esett, hogy így megmondta a dolgokat, és segített.. Köszönöm♥