This is ma f*ckin' life!







Nyugi, még élek~
2013. július 23., kedd | 0:16 | 0 Ask
Yo~ mit is mondhatnééééék, keresem a kifogásokat. Közben egész nap itt ülök gép előtt, na jó közben mást is csinálok, nem csak itt csücsülök. Csütörtökön jött a dilim, hogy mindenképp átrendezem a szobám. Nos ez meg is történt, csak annyira lusta disznó vagyok, hogy a mai napig nem végeztem vele. A hétvégét egyedül töltöttem itthon, természetesen szombatról vasárnapra virradóra fél5kor adtam be a szundit.Nagyon felbolydult az életem, sokáig vagyok fent és sokáig alszom. Természetesen a gondolatok a fejemben vannak, hogy muszáj! változnom. Ugyan elkezdtem már, egészségesen táplálkozom, de ugye ez szinte semmi. Kellene lennie sok-sok mozgásnak is. Apuval napi 10 km-t bicózunk, de növelni kell majd a távot. Természetesen jó lenne ha nem délben kelnék.

Szerdán látogatást teszek a nőgyógyásznál, onnantól pedig folytatom az utam vérvételre, hormon vizsgálatra, allergiavizsgálatra. Szóval teljes kivizsgálás lesz.

Közben új mániám lett. A neve: EXO... igazából, Heni tett idézőjeles exotic-ká (nem tudom hogy kéne leírni, mert annyi agyam van mint egy marék molylepkének) Nos ezen a bandán belül van egy Kris névre hallgató -hahaha jó kutya amúgy nem - kínai srác, akit én első ránézésre koreaivá nyilvánítottam - közben kiderült hogy  Wu Yi Fan a neve.. vagy csak szimplán Wufan... ejj de sok mindent tanultam HenitőlxD - nos ez a gyönyörűség egy 23 éves SKORPIÓ srác, aki ruinolja az életem:'D Az a lélek olyan kibaszott magas, hogy szerintem az 170 centimmel csak lesnék fel rá.. xD sőt tuti.
Amúgy a második képen a háttérben ott van pár tag - vicces h arcról felismerem őket, de névről nem mármint összetenni a kettőt nem tudom, hogy arc meg név is stimmeljen.

Evezünk másik útra, szeptemberben lesz Jay Park koncert Németországban, ezen a héten fog kiderülni, hogy hol lesz, mennyibe fog kerülni. Elterveztem, hogy menni fogok, remélem össze is jön. A szállás engem rohadtul nem izgat, csak az hogy lássam Jayt... remélem elérhető helyen lesz, és nem kell sokat költenem rá, na meg persze nem lesz nagyon drága a jegy. Végül is mindegy, a lényeg hogy ott legyek, és bulizzak egy jót.


Holnap rendet pakolok véglegesen a szobámban, elmosogatok ahogy apu kérte, összehajtogatom a ruháimat, s tornázok egyet, szóval 1-kor már húzok is aludni, hogy 8-kor fel tudjak kelni és véghez vigyem a teendőket. Most pedig egy számmal búcsúzok, amibe bele szerelmesedtem~