This is ma f*ckin' life!







Csubitali~
2013. július 17., szerda | 15:43 | 0 Ask
Amikor új emberekkel találkozik az ember, rájön, hogy igazából neten beszélni más, mint szemtől szemben. Ugyanígy voltam. Féltem, hisz egyszer sem találkoztam velük. Alaptalan volt az aggodalmam. Szóval puttonnyal a hátamon vágtam neki a nagy világnak, hogy lássam őket. Először Dorka és Rebi voltak azok akikkel találkoztam. Már akkor kezdtük a hülyülést, nevettünk, és elmentünk a Westendbe. Ott vártunk Mártira és Bettire, illetve Vikire, Encire és Petrára. A trollduó (Rebi és Dorka) elmentek venni apróságot - a Westenden kívül az Aldiba - hogy megvicceljenek pár embert. Viki kapott egy banánt amin mi persze röhögtünk. Közben megérkeztek Mártiék is, velük hülyültünk, beszélgettünk, és vártuk Enciéket. Már a seggem elültem amikor megláttam őt, felpattantam, majdnem elbőgtem magam, de szarrá öleltem őt, úgy hogy nem is várt rá. Miután szerencsétlent szétöleltem és végre levegőt is kapott, a kezembe nyomta a BRONDZSÜ One of a Kind albumot. Egy elmebeteg nem reagál egy albumra úgy ahogy én lol. Futkároztam, vinnyogtam, mint valami degenerált - igen, Jiyong egy részét megfogtam, és nem a farka volt hah perverzió - és jó érzés volt. Aztán elmentünk a Ferenciek terére, ahol Lilla csatlakozott hozzánk. Akkora mosoly volt az arcán, hogy öröm volt nézni. Segítettünk neki ahol csak tudtunk, hogy a Bubble teázóba be tudjunk menni.Ott olyan bő fél órát voltunk, majd elmentünk a buszhoz, hogy Budára tudjunk menni. Nekem Pest olyan akár a labirintus, sok tömb, lakóház,panel, egyéb más magas épület van, ami nem tudom..olyan beton városnak tűnik. Szóval átmentünk Budára, hogy a  KKK-ba elmenjünk, ugyebár a Pestiek bunkó parasztok, nekem is volt részem belőle amikor is beszól hogy: " Nem lenne könnyebb ha odébb húznál? Kis csitri" a jó édes anyukád a csitri bazdmeg aki a 40 éves fejedet megszülte olyan idős korába mint amennyi én vagyok most^^
Elsétáltunk, de nem tudtunk bemenni, így a MOM parkban dekkoltunk. Később Encire rájött a kínai kajálás, viszont sehol nem találtunk semmit. Itt már a lábam kurvára fájt, de semmi gáz, vissza MOM park, csatlakozott hozzánk Nonchi és Lümi. Később Anett,Kitti és Viol is. Anettal tök jól elnevettünk, beszélgettünk milyen volt a londoni Bigbang koncert, egyszerűen jó volt hallgatni, noha legbelül azért féltékeny voltam rá. Aztán visszamentünk Pestre a Westendbe, ott Encivel Viollal és Petrával lejártuk a lábunkat, végig szagoltuk a Douglasban az összes parfümöt ami Dior és Chanel volt. Ofc én tróger nógrádi vagyok, ezért feltétlen muszáj volt Lady Gaga parfümmel körbefújnom magam. Elmentünk kajálni - úristen de isteni finom volt kínai omnomnomnom hah lecsó van itthon...illúziórombolás - aztán később Dorkáékhoz csatlakoztunk. A többiek is megérkeztek, tyű nagyon nem emlékszem a nevekre de egy próbát megér: Hoshi, Lina,Nao,Flori, Rümi akkor csatlakozott Évi is hozzánk, nagyon jó volt velük találkozni. Végül elmetróztunk a Corvin negyedbe, onnan körülbelül olyan 5 perc sétára volt az SF helyszíne. Bementünk, a kapuban átnézték a táskát, hogy mi van benne meg ilyesmi, a csávó aranyos volt, mivel nem érdekelte őt a bontatlan ásványvizes üvegem - ha érdekelte volna se dobtam volna ki mert drága voltxD - utána bementünk, megvettük a jegyet, közben kinyitották az ajtót és üvöltött G-Dragon - Heartbreakerje. Nekem a szívem hevesen dobogott, egyszerűen jó volt ;; A számlistára nem emlékszem, csak megemlítek számokat amik voltak: G-Dragon - Michigo,Crayon,One of a kind, Bigbang-Fantastic Baby,Haru Haru,Tonight(remixek) GDTOP- High High ez is remixelve volt, volt akkor U-Kiss - Neverland, Jay Park- Body2body, 2ne1-Can't nobody, I'm the best,Ugly. Nagyjából ennyire emlékszem, de volt egy csomó olyan szám amit ismertem, csak nem jut már eszembe. Szóval volt egy olyan rész amikor Encivel kiültünk a színpadra és majdnem aludtunkxD végül meguntuk, és 3 körül el akartuk hagyni  a helyszínt. De ugyebár nekem maradnom kellett Heni miatt mert nála aludtam.
Heni egy külön bekezdést érdemel. Nos miután elbúcsúztunk a csubikkal, meg már 4 óra körül volt, mentünk a metróhoz, ahol 40 percet kellett várni, a fene fog állni, fogtuk és leültünk a lépcsőn. Akkor ismertem meg Kai-t kész végem volt tőle. Olyan röhögést levágott, hogy én már azon röhögtem, hogy ő hogy röhög. Heni ofc nem tudott beszélni - perzsák helyett sperzsák - na meg azt sem felejtem el, hogy a színpadnál álltunk, és KÉT LÁBON ÁLLOK!!! de dőlök oldalra. Röhögés megvolt, Jongin te lélek.:'D Utána lementünk a metróhoz, mindent S betűvel mondtunk, szóval elég hülyeségek jöttek ki, már hulla voltam, meg ilyesmi.de vicces volt. Aztán a Deákon átszálltunk, és "kérjük hagyják el a biztonsági sávot" kész ezt 10x elismételte, aztán benyomott egy köszönömöt a csaj, mi meg elkezdtünk úgy vonyítani, hogy mindenki ránk nézett. Örsig kimentünk metróval, aztán elsétáltunk Heni házáig ami kjesjdkflhjdgd volt. Nagyon jól éreztem magam nála, első dolgom az volt hogy zuhanyoztam! Esküszöm felüdülés volt. Másnap hajat is mostam tusfürdővel. De amúgy a 2 nap alatt amíg nála voltam 11 órát aludtunk összesen. Most meg olyan vagyok mint a mosottszar de az nem lényeg. Végül vasárnap egész nap videóztunk, - KRIIIIIISSSSSS*---------* TE ÉDESBOGÁR -  meg röhögtünk főleg azon hogy nem tudtam lábra állni, elmentünk aztán a közértbe, és paradicsomos tésztát ettünkxD szóval király volt. Meg olyan 3 körül éjjel nekiálltunk sörözni. Nem.. nem voltunk el. És jövőhónapban lesz GDTOP albumom, mivel megint megyek pestre. Esküszöm már várom.Összességében, kellemes csalódás ért, nagyon jól éreztem magam a csubikkal, és aztán Henivel is. Köszönöm azt a 3 napot amit fent tölthettem:)