This is ma f*ckin' life!







Boldogság az életemben~
2013. április 9., kedd | 22:55 | 0 Ask
Semmit sem kell adnod, menni fogok és akkor addig ölelhetsz amíg csak akarsz!

Csak egy mondat, ami számomra elég sokat jelent. Mióta vele beszélek, elkezdett valami változni. Egy-egy ilyen mondat, a lehető legrosszabb napomat is feldobja.

És akárhányszor "elmentem" mindig visszajöttem ide hozzád
..

És ez igaz, akárhányszor történt ez meg, mindig itt volt ha baj volt. Bármit elmondhattam neki, és meghallgatott. Ezt viszonozom, én is lelkitárs, és egy kicsivel több vagyok számára.

Just be my boyfriend my boyfriend my boyfriend my boy*énekel*
 I'll be
Apró szavak, melyek a legjobban esnek~

Sosem szerettem ha becéznek, mégis hozzászoktam, miatta. Jobbá teszi az életem, s remélem a sors is úgy akarja, hogy minden igazzá váljon~