This is ma f*ckin' life!







Mondocon~
2013. április 6., szombat | 21:49 | 0 Ask
Életem első Mondoconán vettem részt a mai nap. Nagyon jól éreztem magam, sok beöltözött egyén, teljesen megfogott. Oly annyira, hogy tervezem a következő évben a CPzést.(cosplay) Megannyi arccal találkozhattam a mai nap folyamán: Akatsuki, Windows CP kékhalál, Darth Wader, Ichigo, G-DRAGON (meg voltam halva XD kiderült hogy csaj ;;),Grimmjaw, Death Note sztárjai, Naruto sztááárjai, egyszerűen jó volt. Unni is be volt öltözve igaz nem emlékszem hogy minek, de be volt *-*
Ugye 8kor mára buszon ülve tartottam Budapestre. Hani is csatlakozott hozzám, majd 9:20kor már az állomáson voltunk. Elsétáltunk a Hungexpoig, ahol döbbenet fogadott. A sor vége kint állt a kapunál, de viszonylag 15 perc leforgása alatt beértünk a pénztárig, ahol Hani vett két jegyet. Természetesen végig tartottam telefonon a kapcsolatot Unnival és Kolbival, aztán találkoztunk. És olyan jó volt*-* Egyből ölelés meg minden, ah, örültem nagyon. Szétnéztünk Hanival az árus részen, ahol tömve volt emberrel. Úgy éreztem magam, mintha egy konzervdobozban lettem volna..>< Elmentünk aztán CPseket fotózni, majd AMV-ket nézni, bár abból nem lett semmi, mert felmentünk karaoke-t nézni. Néhány ember olyan full of WTF volt, hangilag is, és mindenhogy. Amúgy megismerkedtünk Kingával, aki egy nagyon aranyos csaj, és Jiyong fan*-* kész egyből a szívemhez nőtt:D Nagyon édes><
Aztán volt egy ilyen madeinasia  vagy micsoda.. arra sem emlékszem, jó szar a memóriám. Akárhányszor mondták ki a Bigbanget mi visítottunkxD Olyan WTF fejjel néztek ránk, hogy mi valóban jól érezzük magunkat vagy sem?XD Volt CP verseny ahol a B.A.P-s cpseket fotóztam le, illetve PSY-t:D
Csináltunk képet Kolbival^^
Na de beszéljenek a képek:
Kolbimmal♥



B.A.P-s cosplayesek

Na hát,ennek az egyénnek nem jut eszembe a neve, de kurva jól nézett ki

Windows XP kékhalál, amikor megláttam majd elbőgtem magam a röhögéstől ötletes ;)

Basszus de törpe vagyok ;_; Darth WaderxD SZUSZOGOTT!

Psy cosplayer
Egyik oldala a bögrének:333

Drága Kolbimtól kaptam ezt a gyönyörűséges bögrét, amit imádok köszönöm milliomodszor is♥♥

19 db kitűzőnek vagyok a tulajdonosa, látszik hogy azért Bigbangből van a legtöbb, Jiyong, Taeyang :3