This is ma f*ckin' life!







Mennyi minden történt~
2018. július 26., csütörtök | 16:37 | 0 Ask
Lassan már egy év is eltelik, mire újra posztolok. Ritkán használom az online felületeket - lásd: tumblr, blogger, twitter - sajnos jobban az instagram, facebook és a messenger az, ami magába szippantott.
Hol is kezdjem, annyi minden mesélni valóm van, de persze megosztani ezt, senkivel sem tudom, mert akikkel napi szinten beszélek, minden egyes mozzanatom követik.
Februártól kezdem szerintem, amikor is a Lidl által a Medicover magánklinikán elkezdtem egy teljes körű vizsgálatot. Először is, voltam belgyógyászaton, fül-orr gégészeten, nőgyógyásznál. Mivel nem volt rendes a menstruációm, ezért kellett ezekre elmennem. Aztán voltam prick teszten, ahol kiderült hogy nincs semmi allergiám. Végül meglátogattam az endokrinológust, ahol tovább lettem küldve cukorterhelésre 3 pontosra, illetve mindenféle szintet néztek, ami esetleg befolyásolhatja a cikluszavart. Elküldtek külön pajzsmirigy ultrahangra, hasi és kismedence ultrahangra, dietetikára.
Kevés olyan hely maradt, ahol még nem voltam szerintem a klinikán belül.

Természetesen a cukorterhelésnél kiderült az ok. Enyhe inzulinrezisztenciám van, mindenből cukormentes, szinte szénhidrátmentes ételt kell keresnem. Persze diétára lettem fogva, ami az első hónapban sikerült, a másodikban már annyira nem. Nehéz. 160 g ch-t ehetnék egy nap, lebontva 5 étkezésre, ami sajnos nem kivitelezhető, de nem tudom mit tegyek. Első hónapban fogytam 6 kilót, azt most tartom, természetesen augusztusban ismét belehúzok, kitoltam egy hónappal a vizsgálatokat ismét egyéb okok miatt.

Nehéz a mozgást beiktatni, azt, hogy kedvem legyen. Tudom, nem kedv kérdése, hanem emeljem meg a seggem és csináljam. De egyszerűen nem megy.

Ádámmal szerencsére rendeződtek a dolgaink, majdnem szakítottunk, mert fellángolásban szenvedtem, de elmondtam neki, és megyünk mindenfelé, nem csak döglünk ahogy azt szoktuk.
Elmentünk  Nyíregyházára a vadasparkba, ami egy nagyon nagy élmény volt számomra. Most pedig egy hét szabin, csinálom a szobám, vagyis csinálnám ha nem kellene folyton arra várni, hogy megszáradjon a festék, meg a glett, meg minden szar. Ha minden jól megy, ezzel végzünk is vasárnapig, aztán már csak pakolni kell befelé, és hurrrááá, a szobám teljes felújításon át is esett.