This is ma f*ckin' life!







Azt hiszed minden rendben? Álmodj csak ~
2015. augusztus 2., vasárnap | 0:26 | 0 Ask
Trichotillomániások tudják miről beszélek, amikor a kopasz foltjaikat kell rejtegetni. Biztos most mondjátok, hogy miért nem használok hajnövesztőt? Nos, elmondok mindent.

Régebben már írtam a beszéltem róla, hogy már 2 éves korom óta szenvedek ebben a betegségben, megkeserítve az egész gyerekkorom és a tinédzser éveim is. Míg azok a lányok, akiknek már derékig érő loboncuk van, nekem rövid. Világ életemben szerettem volna hosszú hajat, de nem tudtam sosem megnöveszteni. Mindig bennem volt ez a mára már észrevehetetlen készség, amit űzök. Bevallom, nem könnyű ezzel élni. Állandó hangulatingadozásom van, egyszer hol jó kedvem van, aztán a következőben a béka segge alatt van minden, s nem tudom magam felhúzni. Nem azért nem gondolkozom pozitívan és állok másként a dolgokhoz, mert nem megy, hanem mert már érzem, hogy segítségre van szükségem. Azzal, hogy a fejemhez vágják, hogy negatív vagyok, egyszerűen azt érik el, hogy arra az emberre nincs többé szükségem. Tudom, mindenkitől elvárom azt, hogy segítsen nekem, és fogja a kezem. De igazából, ilyen vagyok.

Ez a trichotillománia, amolyan berögzült dolog. Nem gondolkodsz, csak csinálod. Egyáltalán nem érzed. Egy olyan megszokás, amitől mindenki megijed. Igen, én tépem a hajam és nem érzek fájdalmat. Külföldiekkel beszéltem, akiknek elmondtam nagy vonalakban, hogy mivel élek együtt. Nos, akiknek elmondtam, nem hogy megértették volna, inkább elfordultak. Elhiszem, hogy nekik nincs szükségük ilyen lányra, de gondoljanak bele, hogy ha velük történne ez. Ha velük tettek volna olyan dolgokat, mint amit anno nekem kellett elszenvednem. Mindenféle hét meg nyolcpecsétes titkot zártam el magamban, amit már nem bírok tovább. Egyszerűen ki kell adnom magamból. Rossz és nehéz. Lehet valakit megbántanék vele, lehet valaki a sírjában forogna. De nem akarom, egyszerűen nem vagyok hajlandó tovább ezzel élni. Rettentő nehéz, és erre még rátesz egy lapáttal az önbizalomhiány is. Kívülről lehet, hogy keménynek tűnök, aki mindent kibír. Csak a tartógerendák megroppantak, s nem bír többet elviselni. Ezért elhatározásra jutottam. Ha összejön a munka, akkor a szeptemberi fizetésemből rendelek parókát magamnak, a maradék hajamtól pedig megválok. Megpróbálom ezzel legyőzni ezt a betegséget.
És igen, hajnövesztőszert használok, amire 4000ft-ot adtam ki júniusban, semmilyen eredménye nincs mivel szüntelenül tépem továbbra is.

Szóval most ez az elsődleges pontom.. hogy végre le nyírjam a hajam, s parókával fedjem el az éktelenséget.

És amit Vöri ma megosztott velem, és nem győzök hálás lenni neki, hogy kitart mellettem, és lebasz ha kell: