This is ma f*ckin' life!







Életmódváltás~
2014. január 15., szerda | 21:25 | 0 Ask
Minden kezdet nehéz! Hangoztatja megannyi blog, kép, inspirációt adó dolog. Sőt még az újságokból is ez csöpög. Tény, az életmód váltáshoz kell egy nagy elhatározás, és természetesen kitartás. Igaz én még csak most határoztam el magam úgy igazán, hogy nekem igen is menni fog! Ha jön egy orkán, akkor is csinálom! Nem szabad feladni! Most igen pozitívan látok mindent, szerencsére jobb kedvem van, mióta tornázom, s odafigyelek miből mennyit eszek. Nos..először is nagy segítség lehet a kalóriabázis, ahol nyomon tudod követni a dolgokat. Tumblr-ön sok-sok motivációs képet találsz, ami előre segít mindenben. Nekem ez ad inspirációt!
Ma voltam dolgozni, nagyon hiányzott már a munkahelyi társaság, Robi, Csilla, Gabika, akikkel tök jól elvoltunk a mai nap. Sürögtünk-forogtunk a konyhán, mindenhogy segítettünk, ahogy csak tudtunk. Az utóbbi időben, minden rendben van, és élvezem az életet!