This is ma f*ckin' life!







Mindennapok, tervek, egyebek~
2013. szeptember 16., hétfő | 20:35 | 0 Ask
Elkezdődött az iskola. Tudom, elég sokan írnak arról, hogy jaj így de szar jaj úgy de szar. Igen.. én sem tudok visszaszokni, viszont büszke vagyok magamra, hogy a nyári hajnali 3-4 órási fekvéseim után 10 max 11 körül kidőlök, és reggel 6-kor már fent is vagyok. Kétszer voltam már munkában, nagyon tetszik, egyre jobban érdekel a vendéglátás, az hogy én az embereknek főzzek vagy épp kiszolgáljam őket. Nekem az is melengeti a szívem, ha mosogathatok - igen, ezt mindenki jól látta, de igazából itthon gyűlölök, máshol szeretek - vagy épp előkészülünk az ételhez, vagy mondjuk a raktárat pakolhatom. Egy kezdő vendéglátósnak ez szerintem megtisztelő, vagy hogy is mondjam. Én annak érzem, hogy segíthetek.
A minap Hani felvetett egy ötletet: hajópincér. Azt hiszem, hogy az árát leszámítva, meg lehet csinálni. Nyelvvizsgát is ad, illetve a választott szakirányt. Nagyon érdekel az, hogy óceánjáró hajóra 1 vagy több évig kint legyek, összekapjam magam. Annyira jó lenne, természetesen, ezt még felvetem apumnak is, hogy ő mit fog hozzá szólni. Összességében eddig jól indult a tanév, leszámítva a sok szakmai órát, amit túl kell élnem, de menni fog. Újult erővel vágok neki.

Nem hagyom ki azt sem, hogy szeptember elején nem volt netem 1 teljes hétig, közben persze megjelent Jiyong új ALBUMA! Igen, egy 14 számból álló csoda. Coup D'etat címen fut az internet világában, melyhez kettő darab MV készült, a két title dalhoz.. a Coup D'etat-hoz és a Crooked című számhoz. Mérhetetlenül nagy büszkeség töltött el, amikor meghallottam a számokat. Igaz nem gondolok a jelentésére, de többségük utálkozós fajtából van. Van szerelmes is, jaj egyszerűen büszke vagyok rá.




Ez a Coup D'etat, ami egy igazán elvont MVvel rendelkezik, de egyszerűen imádom*-*




Ez pedig a Crooked, amit Angliában forgatott, és összeszámoltam, 16 féle ruha volt rajta ._. mind ugye jómárkából - Saint Laurent anyámapám - egyszerűen tetszik ahogy vadállatként lerugdos mindent az asztalól^^

Kitérek Encire is, akivel annyira közel kerültünk egymáshoz .____. I can't live without you.. remélem érzed. Egyszerűen, Július-Augusztus alatt nagyon jóban lettünk. Sok mindenen keresztül mentünk - depi,anyázás,ilyesmi - de egyszerűen nem tudok szabadulni tőle, nem is akarok. Milliószor megköszönöm neked, hogy itt vagy, hogy támogatsz. Tudom többen is vagytok, és nektek is köszönöm, csak most... Enci közel került a szívemhez, akárcsak Heni, Hani.. :') nagyon örülök, hogy megismerhettelek titeket, és hogy szerethetlek titeket.
Heni.. óh a drága, októberben a beleim közé fog lépni...xD korrekt lesz, de megéri:') mert én akkor is szeretni fogom, és tudom hogy csak jót akar♥♥
Most viszont elolvasom Enci ficuját, közben megrajzolom az órarendemre a kis cuki GRi-t.

♥~