This is ma f*ckin' life!







Nemtudokcímetadni~
2013. augusztus 29., csütörtök | 10:26 | 0 Ask
Istenem.. nem tudom, hogy az istenben lehet így szeretni valakit, aki több mint 8000 km-re lakik tőled. Megint Dél-Koreába repülünk, egy olyan emberhez, aki hm hogy is mondjam, jó példa lehetne azoknak, akik le akarnak fogyni. - Köztük nekem is, csak én makacs dög vagyok és jól fejen kéne kólintani -
Ez az ember, hiába hogy 4 éve tudok róla... 1 éve úgy kilökte Jiyongot a biaslistám trónjáról, hogy szerencsétlen csak puffant egyet. Persze ment a harc közöttük, Ji vagy Tabi, Tabi vagy Ji...de végül Tabi nyer mindig, szegény társa pedig bekucorodik a második helyre. Nos, el is árultam kiről van szó.




Choi Seunghyun. 87 november elején látta meg a napvilágot, a csodálatos Szöul városában. Ő a Bigbang legidősebb tesója és egyben a rappere. Vicces, amikor Jiyong 1-2 számban megénekelteti... akkor én azzal úgy megpuhulok mint egy vaj, és csordogálni kezdek az asztal alá, hogy biztosan ez csak egy kitaláció, ő tuti nem él, csak Ji szórakozik. Természetesen tud énekelni, még ha nem is YB módon, de én attól a hangtól lágyulok*w* Nos... ez az ember 1 éve nyúz engem olyan szinten... hogy néha kedvem lenne falnak rohanni tőle. 1 éve szerepezek Fédrával, amiben benne van ő is...
Lényeg annyi, hogy ez az ember, elég sok mindenre meg tudna tanítani, ha hagynám.. ha nem lennék makacs..és mondjuk elkezdenék fogyózni.. Ő is volt abban a kategóriában, hogy pufi. De ő tett érte valamit, és most.... döglenek utána a nők - igen én is ._. - egyszerűen nem lehet vele betelni, olyan akár a drog. Ha találkoznék vele - aminek az esélye egyenlő a 0-val - elmondanám neki, hogy mennyire imádom, mennyire tehetséges,isteni,szexi,gyönyörű és és és.... hogy büszke vagyok rá, talán én lennék a legboldogabb ember a világon. Csak, hogy nem beszélünk egy nyelvet, az lehet hogy az angolt valamilyen szinten megérti.. de közel sem annyira mint a koreait.
Még mindig álomvilágban élek, és nem bánom.. nem akarok felnőni..nem akarok csalódni, hisz boldog vagyok. Mindenkinek vannak olyan pontjai amikor a mélybe zuhannak, de onnan fel tud kapaszkodni. Én is ilyen vagyok, már meg van a célom, hogy mit akarok az élettől. Már csak a megvalósítás hiányzik:3