This is ma f*ckin' life!







Amit a k-popnak köszönhetek~
2013. július 8., hétfő | 2:25 | 0 Ask

Lelkizős téma lesz ez így éjjel. Elég sok mindent köszönhetek a kpopnak... legfőképp 5 srácnak, akik az egész életem megváltoztatták. Annyit mondok Bigbang, és minden kpop fan tudja mire gondolok. Sok olyan embert tudhatok az életemben, akikről álmodni nem mertem. Interneten ismerkedtünk meg, és sokkal jobban megbízok bennük mint azokban akik körülöttem vannak.
Körülbelül 2009 tájékán ismertem meg Szaszit, Kiwit, Pepit és Fannit. Ők voltak amolyan kpop rajongók, sokat beszéltem velük, mostanában is szoktam♥ -de tudom híagaggyal elfelejtek rátok írni- Összekovácsolja az embereket, még akkor is, ha nem egy helyen élnek.
Aztán sorra jött mindenki. Plurkön is tömérdek embert ismertem meg. Potka, Kimi, Yeo, Tami, Kázu, Pityu, Szau, most hirtelen több név nem jut eszembe. Velük napi szinten beszélgetek, volt akivel találkoztam már. Mindenkinek adogatom a szívem darabjait, hogy ne felejtsenek el. Yeo bevezetett a bigbang hungarybe.. sok új arcot ismertem meg, de egy konkrét személy miatt léptem be a csoportba. Enci miatt, akinek az írása nagyon megtetszett, s meg akartam őt ismerni. Olyan voltam mint egy pióca, de nem érdekelt. Bevettek ficces csoportba, ott is összeismerkedtem emberekkel.
A facebookon ismerkedtem meg Kolbival, Fédrával, Sooyunnal, Mamival, Kenkivel, és természetesen Henivel.
Azzal a Henivel, akivel naphosszat a semmiről is eltudok beszélgetni, anélkül hogy megsértődne egy-egy beszólásomon. Akivel szidhatom Jiyongot, míg ő kiakaszt engem Jonginnal, aki nagyon fontos lett számomra - tudom hogy olvasni fogod - megismerkedésünk is egy Jay Parkos ficcel kezdődött, s bejelöltelek, hogy mindig tudjak értesülni a frissekről. Aztán 1 év után zaklatni kezdtelek, hogy mikor folytatod..végül pár hónap kihagyás után, ismét egymásra találtunk Q___Q azóta nem tudsz lekoptatni... -remélem nem is akarsz :'D -
Egyszerűen köszönök mindenkinek mindent, azt hogy mellettem vannak... hogy van közös témánk, hogy támogatjuk egymást. Akiket nem soroltam fel, ne kenődjenek el, nem nagyon emlékszem nevekre.. egyszerűen, mindenkinek köszönöm hogy megismerhettem, hogy a sors elém sodort titeket.





Elég sok dologban változtam. Jiyong megmutatta, hogyan legyek önmagam, hogyan ne adjam fel...hogyan álljak ki magamért... köszönöm ennek az embernek, hogy megismerhettem őt. Seunghyunnak köszönöm, hogy a hülyeségével kirángat a szomorúságból, s van esély egy "új" életre, mint ahogy nála is beigazolódott. Daesungnak a kitartását köszönöm.. hogy amennyi rossz dolog érte őt, mégis kitartott, segítette a srácokat. Seungrinak az idióta szerepléseit egy-egy adásban amiken biztosan röhögök és végül Taeyangnak... a Wedding Dress klipet, melyen elkezdtem bőgni, és azóta nem tudom abbahagyni

Kamsahamnida BIGBANG! Saranghae♥