This is ma f*ckin' life!







Amiket eddig nem tudhattál~
2013. július 8., hétfő | 0:21 | 0 Ask
Gondoltam, kicsit frisselek - Kiwcsi noszogatására♥ - szóval most kitaláltam egy olyat, hogy felsorolom mik azok a dolgok, amiket eddig nem tudtatok, vagy csak páran tudtak.

  • Csak zenével vagyok képes elaludni! Van egy lejátszási listám és mindig arra szoktam.
  • Félek a sáskától, siklótól.
  • Gyűjtöm a fülbevalókat - több mint 60 pár van belőle -
  • A szobámban 1 nap után rendetlenség van, sosem tudok rendet tartani.
  • A zoknikat úgy veszem fel, ahogy a kezem ügyébe kerül, lényeg hogy mindkettő bokazokni legyen.
  • Világ életemben vendéglátós akartam lenni - bizonyítja az egyik barbie-s emlékkönyv -
  • Sosem ültem még repülőn.
  • Nem szeretem a székelykáposztát, csak muszájból eszem meg, ha nincs más.
  • Paradicsomlevest utálom.
  • Színes kontaktlencsém van.
  • Jó pasinak tartom Jason Statham-t.
  • Cigiből: Arany Marlborot, Pattintós Camelt szívok.
  • Vodkát kísérő nélkül fogyasztom.
  • Whiskyt csak akkor iszom, ha Jani erőlteti.
  • Csak félig hason és félig az oldalamon tudok elaludni felhúzott térddel.
  • Mindig fény van a szobámban.
  • Imádom a tetoválásokat és a piercingeket, de egyik sincs - még -
  • Eddig két Staffordshire Terrier kutyám volt/van.
  • Vérnyomás problémákkal szenvedek.
  • Ritkán sminkelem magam, még ha azt is mondom,hogy szeretek sminkelni.
  • Kizárólag csak Bigbanggel és Jay Parkkal vagyok hajlandó ficcet írni.
  • Minden évben elfelejtem hogyan írtam.
  • Kedvenc animém a Naruto volt.
  • 4 éve vagyok VIP.
  • 8 éve szeretem a zöld színt, és nem tudok lemondani róla.
  • Kék hajat akarok.
  • Nyelvpiercinget szúratok jövőhónapban.
  • Egy kötelező olvasmányt olvastam el a 12 év alatt, amíg suliba jártam.
  • Pösze vagyok.
  • Szeretek énekelni és táncolni.
  • Szeretek aludni.
  • Szeretek kirándulni.
  • A székemben csak törökülésben ülök.
  • Két hifi van a szobámban, egy a tv-hez egy pedig a számítógéphez.
  • Rokonom Japánban él.
  • Van egy fütyi alakú égésnyomom.
  • Hani a legjobb a barátnőm.
  • Szeretem kibeszélni a dolgokat.
  • Káromkodok.
  • Nincs Instagramom.
  • Se tapizós telefonom.
  • Szeretek szépen fogó tollal írni.
  • Csabinál 2 éve ott van a tollam.
  • Henivel kitaláltuk hogyan shippelhetjük Kait és Jiyongot... mivel Kai Ropi Jiyong Csíra... így a shippelt nevük: ROPCSI! 
Most ennyi jutott eszembe:) De biztos van még valami><