This is ma f*ckin' life!







Készülődés~
2013. május 2., csütörtök | 20:47 | 0 Ask
Mai napom azzal telt miután sikerült elpróbálnunk a ballagást meg ilyesmi, hogy mentünk vásárolni. Először Rossmannt céloztuk meg ahol vettünk: WU2, Londa 44-es világosgesztenye színű hajfestéket, ClinxD (valami eszméletlen büdös) illetve mega erős  hajlakkot.
Aztán átsétáltunk a Szendrey-be, ahol vettem fekete műszempillaragasztót - yey yey holnap fent lesz az is*--* - aztán mentünk a Cherrybe, ahol vettem fülbevalókat, egy csavar alakút - szerelem első látásra - egy angyalszárnyasat, egy kis virágosat, ismét egy szegecseset, és egy kis pillangósat. Persze a szívem nagyon fájt a csiga fültágeszért.. ;___; - akkor is megveszleeek kelleeeessszz - utána elmentünk még fülhallgatót venni mert szó szerint felemésztem őket. Uh, aztán pedig jöttünk haza, anyumhoz bementem a szoknyámért, közben kaptam a főnökétől 5000 ft-ot, egy szárazcsokrot, bonbon-t és egy zöld napló szerűséget.
Délután hamar eltelt, átmentem Szandihoz, dögönyöztem a macskáját - aki kancsixD - illetve a nyusziját*-* és a kutyusát, kész végem is volt. Aztán hazajöttem kocsit kitakarítottam, majd mentünk keresztapumékhoz, odaadtam a meghívót, lidlbe el, és persze hogy ki állta az egészet? Naná hogy én. Vettünk holnapra 10 doboz sört, egy üveg Sangriát - már alig várom hogy felbonthassamxD - üdítőt, kevés édességet, aztán ofc apum lepénzelt:'D mert 10 sört vett.. én meg csak 4et mondtam nekixD Na de semmi gáz, holnap remélem nem fog esni az eső.. ;___; nem akarok sárban állniT_T