This is ma f*ckin' life!







IdunnowhatdidIdo~
2013. május 18., szombat | 12:16 | 0 Ask
A cím semmihez nem köthető, csupán ki kellett találnom valamit. Tegnap Aival kicsit bulizunk. Táncolgattunk, boroztunk, élveztük az életet, mint minden tinédzser. Ha lehet ezt mondanom. Elvoltunk, minden okés volt.. aztán hazament, ééés jött a vihar.. Viszonylag gyorsan ideért, Csabival beszélgettem.. igaz szánalmas voltam^^" előjött belőlem a "szeretlek, de sajnálom" üzemmód... mindenki egyedül hagyott neten.. oké megértem tényleg.. nem arról van szó^^" csak olyan hangulat változásban szenvedtem tegnap:'D egyik pillanatban sírni akartam másikban röhögni. Egy szó mint száz.. Csabi ott volt.. beszélgettünk.. mi mindig is jóban voltunk, azt hiszem mondhatjuk azt hogy "jó barátok". Többen akarták azt hogy összejöjjünk, legyen köztünk valami. Én meg mondtam neki, hogy szeretem mint barátot, és nem akarom elveszíteni, mert tényleg fontos nekem... - mellesleg az sem lenne jó ha osztályban ennek híre menne... - örülök hogy amikor kell ő is ott van mellettem.. Tegnap milliószor bocsánatot kértem tőle, amiért néha egy kiállhatatlan kis fasz vagyok, kötözködöm és legszivesebben megtépnének :'D Nem csodálom. Ugye jött a vihar, átköltöztem telóra... kb 15 percig egy kurva térerőm nem volt, mert ugy dörgött meg szakadt az eső.. na mondom korrekt.. akkor próbáljunk meg aludni.. tudni kell rólam hogy én nem tudok elaludni ha:
valaki horkol
beszélgetnek mellettem
dörög az ég
zúg a számítógép
hangos a másik szobában a tv...
Vicces azért mert amikor piás vagyok, vagyis van bennem valamennyi, akkor már a gép zúgás meg a tv sem érdekel.. :'D de a horkolás igen... apám természetesen akár a vadmalac:'D na mondom oké, akkor füles elő, bedugtam, és a kis lejátszási listámat hallgattam reggelig:333 igen én zenére olyan könnyen eltudok aludni^^" bármilyenre.. tényleg..:'D meg ha szól a tvm.. érdekes ha a másik szobában szól akkor minden bajom vanxD Ugyebár áram nem volt este:'D mert lekapcsoltuk.. hogy nehogy valaminek baja legyen, de már 02:23kor amikor felébredtem akkor már volt.. - apu mikor is mentél ki?XD- lényeg annyi hogy ez a bejegyzés roppant értelmetlen lett.. de nem érdekel.. :'333