This is ma f*ckin' life!







Autómosás, egyéb ékességek~
2013. május 19., vasárnap | 20:27 | 0 Ask
Éjszaka, apummal össze vesztem, levágta az áramot:'D mondván hogy ő aludni akar. Nem ellenkeztem, befeküdtem az ágyba és el is nyomott az álom, közben persze a székem széttörtem... pedig csak hátradőltemxD
Reggel elmentünk a temetőbe, tettünk virágokat, előtte összeveszett apu papával - mi van vele menstruál? -  utána hazajöttünk beszélgettem Potkával - imádom őt ;; -
Aztán apuval neki álltunk kocsit mosni.. én állhattam ki az autóval, apu szólt hogy mit hogy csináljak, büszke volt rám, és annyira jól esett.

Midoo: *beül a kocsiba, majd kiáll vele, lassan ügyesen*
Apu: *tátott szájjal bámul, majd átveszi a kormányt, miután kiállt, s betolat*
Midoo: *elmegy addig vízért, etc, slag is elől van már*
Apu: Ügyes voltál.. nem akarsz valamikor vezetni?
Midoo: Nem egyszer mondtam már neked...
Apu: Jövőhét hétvége.. Külső?
Midoo: Ez most komoly?
Apu: Naná! *mosolyog*
Midoo: *ugrál, és vinnyog*
Apu: *fejet csóvál mosolyogva*

*autómosás közben*

Midoo: *az ajtókat sikálja, amikor a nyakába ömlik a víz*
Apu: *vihogva locsolja*
Midoo: Naaaa!!!!! *elveszi tőle, majd lespricceli*
Apu: EZ HIDEG!
Midoo: Te kezdted!*játszanak mint az óvodások*
Apu: Na add ide!
Midoo: *miután végeznek, beül az autóba, és megy vele*
Apu: KUPLUUUUNGGG!!!!! BAZDMEG A KUPLUUUNG NEEEE NEM FÉÉÉK FÉÉÉK KUPLUUUNG EGYÜÜTT!!!!!!*fejét fogja*
Midoo: *nevetve leáll, aztán kiszáll*
Apu: KÉZIFÉK? SEBESSÉG? Jézusom... lesz még mit tanulnod...*morog, majd beáll a hídra*
^^ Jól éreztem magam ma vele^^ jó volt, még ha éjjel össze is vesztünk.. Viszont holnap megyek Hanihoz*---* gahahah:333