This is ma f*ckin' life!







Az a bizonyos buli~
2013. május 11., szombat | 14:58 | 0 Ask
Tegnap az osztály együtt bulizott. Amolyan utolsó buli volt.. 16:50 körül értünk ki a telekre, ahol már voltak páran, s már kezdett jó hangulat lenni. Hani elé lementünk Csabival és Tomival, majd ahogy visszamentünk, kezdtünk alapozni pár kevert piával, mint pl pálinka cappy, whiskykóla... ki mit látott azt ivott. Olyan  8 óra körül a hangulat elszabadult.. Ákos 1 üveg Hubertust benyakalt, viszonylag egyedül, és még tudja a bánat mit ivott össze.. neki 8ra vége lett.. a fűben hentergett hogy ő alszik. Majd felállt pár perc elteltével, hogy lemegy... na igen. Ha Kúti nincs ott, és nem fogja meg zakózik egyet le a dombról. A második rosszul lett fiatalunk Csabi volt... italai: 1 üveg Jäger, pálinka, házi Unicum, kóla,sör,kávé... - btw szerintem ivott még valamit, én ennyit láttam -
Elkezdődött nála elég hamar a szeretlek-ne haragudj rám kombó... félrebeszélt... szidott mindent és mindenkit...de hát részeg ember az őszinte - úgy látszik részegekkel jól el kommunikálok -

Csabi: Bassza meg az a faszkalap is...me' nem szeret téged...
Midoo: Miről beszélsz?
Csabi: A faszom tudja... szeretlek.. de ne haragudj rám.. *mellére dől*
Midoo: Bazdmeg szedd már össze magad!
Csabi: Leszophatja a fassszoomat, mert nem akar megbaszni téged!
Hani: Kicsoda?
Midoo: Majd elmondom... már leesett kiről beszél. *vihog*
Hani: Kit szeretsz Csabi?
Csabi: Ritát! De az a hülye luvnya nem ír vissza nekem! Pedig nekem nagyon bejön...
Midoo: *csendben hallgatja, és tartja őt, hogy ne dőlöngéljen*
Hani: Vigyük fel a padhoz, nagyon kész van.
Midoo:*feláll, a részeg srác hóna alá nyúl, majd felkapja a földről*
Csabi: Hova viszeeel?
Midoo: Kussolj és gyere! *húzza magával majd a padra leülteti, innentől kezelésbe veszik őt.. víz kenyér..*
Csabi: *bedől hirtelen a padhoz, Midoo felhúzza a földről, aztán betámogatják az ágyra és alszik*

Pár óra alvás után, Csabi hirtelen nyakba hányta magát.. Komolyan, nem hazudok. Lehányt mindent ami körülötte volt..^^" Onnantól lehet hogy bunkó voltam.. de le vettem róla a kezem, én egyszerűen nem bírtam volna ki azt, hogy mellettem hányjon... na mindegy is... Térjünk át Jánosra..
Jani italai: Whisky -kísérő nélkül-, pálinka, pezsgő, sör, metaxa... -többit nem láttam-
Mivel mi mindenfelé voltunk, járkáltunk, így csak akkor ültünk oda hozzá, amikor teljesen kész volt. A feje az asztalon.. mutogat.. egyszer csak feláll, és bedől a székek közé. Mi Hanival ott voltunk, és segítettünk neki, persze ő bunkó módjára elküldött minket, de nem hagytuk ott. Pár óra elteltével, Hani ült mellette, én felmentem nyársalni... ekkor Jani alatt eltört a szék, a fejét beverte egy kicsit, rohantam is le, hogy segítsek felállítani őt, és bevonszolni a házba. Eltúrtunk minden táskát, ledőlt, abban a pillanatban jött is ki minden belőle.. Gyorsan rohantunk vödörért... hogy abba hányjon:'D.. aztán leszartam leguggoltam mellé, végig simítottam a fején, a haját kitúrtam az arcából, és mondtam neki hogy abba a szarba hányjon ne a földre.. Utána hallgatott rám hála az istennek.
Összességében nem volt rossz.. csak a kedvem ment el mindentől. Elmondtam osztályfőnökömnek, hogy milyen pszichés betegségem van, ledöbbent... aztán Krisztiántól kaptam a halántékomra egy puszit.. akkor hiába hogy osztálytárs meg ilyesmi.. éreztem hogy igazából nem utálnak engem... És jó érzés volt. Leégettem a karom zsírral, szóval most egy baszott nagy folt éktelenkedik ott:'D aminek fasz alakja vanxDD orientálódik az életérzésemhez..xDD amúgy nem! Aloeverával kenem, hátha hat valamit..

Ugye mi a buliról 2kor indultunk el.. a többiek csapatostól kibeszéltek minket, és mivel kibaszottul le tudtam szarni hogy kik vannak ott, felmentem a dombra...

Midoo: Annyira szeretjük, amikor a hátunk mögött beszél ki mindenki, de nekünk itt a buli véget ért.. köszönjük hogy itt lehettünk..
Beni: Valaki kisérje már el őket.. vagy megyek én.
Vivi: Benikeee! Nem kell, vannak elegen.
Beni: Azt már nem! Megyek velük.. ki jön még?
Krisz: Megyek én..

Majd elindultunk.. és fél óra gyaloglás után Somoskőújfaluba értünk.. akkor már csatlakozott hozzánk Gabi is, akivel én beszélgettem végig.. és rájöttem, hogy mennyire más ember.. mennyire félre ismertem őt ezalatt a 4 év alatt.. És valahol bánom, hogy nem lettünk annyira jóba, pedig jó arc. Miután feltettek Beniék a vonatra minket, elmentek vissza még. Utána hazaértünk a fél4es vonattal.. és lezuhanyoztunk mivel Hani itt aludt, aztán aludtunk, és 9kor keltünk.. de még vár rám a takarítás:'D meg ilyesmi, szóval megyek is..