This is ma f*ckin' life!







Arany Marlboro és egy őszinte beszélgetés~
2013. május 11., szombat | 14:21 | 0 Ask
Jani: Adsz a cigidből?*Midoora pillant*
Midoo: Jahm *megejt egy mosolyt majd kínálja*
Jani: Kérhetsz te is tőlem, visszaadom! Csak lusta vagyok bemenni érte. *nevet*
Midoo: Fogok nyugi. *vigyorog, majd tovább issza a pálinkáscappyjét*

*pár óra elteltével, Jani már józanul áll sörrel a kezében*
Midoo: Valamit elfelejtettél.*lép mellé*
Jani: Mit?
Midoo: Egy szót..*célozgat*
Jani: Mit tettem?
Midoo: Seggrészeg voltál, majdnem szétbasztad a fejed, és még a földről is felrángattalak.. utána még betámogattunk az ágyra, és elhánytad magad.
Jani: Na baszki. Ne haragudj, köszönöm hogy segítettél, de már hozzászokhattál volna, hogy én egy ilyen seggrészeg alkoholista állat vagyok.
Midoo: Nem szokok hozzá. A szívrohamot hoztad rám amikor láttam hogy borulsz a székkel. Most behajtom rajtad a cigit is! *mosolyodik el*
Jani: Nem akartam, de várj..*előkutatja* vegyél baby!*mosolyogva nyújtja felé*
Midoo: Szerencséd! Köszi *mosolyog rá, majd elmegy*