This is ma f*ckin' life!







Whehehe~
2013. április 24., szerda | 16:55 | 0 Ask
Annyira szerencsétlen nap volt a mai. Röviden tömören.. 3 órán keresztül írtuk a törit, na hát azt ha nem sikerül 3-ra megírnom pöcsön szúrom magam:3 Ugye aztán töri után volt egy matek, amin nem csináltam jó formán semmit, a kedvem 0án volt, fájt a fejem. aztán jött az infó. Ott viszont már kivirultam mint a tejbetök.. vihogtam, könnyeztem a röhögéstől - jáá jááá Troubletrio 4eva♥ - na igen Sasa és Krisso kajak feldobták a napom.. XD Főleg a drága bátyókám a kijelentésével.. xD olyan voltam akár egy idióta, csapdostam az asztalt és visítottam - szerencsére a tanár mással volt elfoglalva - aztán sajnos vége lett az infónak ;_; beszéltem infó tanárral aki azt mondta hogy az írásaimat adjam be egy kiadóhoz:'D szerintem meg GTFO!!! mert én biztos nem fogom beadni, mi lenne belőle? Mi lenne a címe?:'D Szalagcím: Midoocsi képzeletbeli világa avagy hogyan dugj egy kpop idollal... na hát ez remek lenne. xD Aztán Réka tanárnővel beszéltem hogy mit javítsak ki a szövegen.. Az egész tetszett neki, hála az istennek:'D jövőhét csütörtökön pedig összemérem tudásomat Szilvivel, hogy ugyan melyikünk fogja felolvasni majd a szöveget.
So, aztán elmentem matekra, full of befáradtság, kész voltam végem volt.. de szerencsére 15:20kor szabadultam, és rohantam is a buszhoz. Na itt meg is állnék.
Hogy a jó büdös életben lehet gusztustalanul smárolni? Elmondom.
Volt két fiatal, hormonok buliznak a vérben, muszáj produkciót csinálni a népnek. Kérlek szépen, a pasi.. konkrétan, a csajnak már az arcát "smárolta" ki volt a nyelve nyálfröcsögés cuppogás, na itt jött el az hogy füles bedug, azt cső. Felszálltam a buszra, aztán persze hogy tökkéletesen rájuk láttam - mellesleg ettem is.. semmi bajxD - azt azzal szórakoztak, hogy ki tud nagyobb lila foltot csinálni.. na jó itt vége isxD

Aztááán vrüüüm vrüüüm jöttem haza a busszal. Nem vagyok köcsög... >.< de egy kocamama ült a 4es ülésben kívül. A busz kanyarodott ki a tescotól.. kocamama ugy kizuhant az ülésből, hogy sajnos vagy nem elvisítottam magam. Röhögtem mint egy idióta, teljesen terenyéig. Aztán 'alleluja leszálltam, azt jöttem haza. Most pedig itt vagyok... éééés kapom apámtól a lebaszásokat:3 Na mindegy is.. -.-