This is ma f*ckin' life!







Bish get out~
2013. április 27., szombat | 0:02 | 0 Ask
Szerenád, mint minden középiskolás utolsó évében megejtik ezt. A miénk ma kezdődött, igazán kellemeset csalódtam az emberekben, hogy 4 év bunkóság, beszólogatás, kibeszélés, fogyatékoskodás  után végre el lehetett normálisan beszélgetni velük. Ugye a mai nap Hani itt alszik nálam, így együtt mentünk fel gyülekezni a vásártérre - btw Krisz,Jani,Kevin és Ádám kicsit megalapozták a hangulatot előtte borral, sörrel és vodkával - ahol a többiek már vártak. Először felmentünk az irodalom tanárunkhoz, Réka tanárnőhöz. Kajakra visítottam már a röhögéstől, az utca kellős közepén kezdtünk el énekelni - Ballag már a vén diák tovább, tovább.. hahahahahaha - aztán felhívott magához, ott eltöltöttünk egy csomó időt:'D tök édes volt a kisfia Ádám, aki Krisz minden kérdésére "meow"-val válaszolt - 4 és fél éves  és meow akar lenni - közben nézegettünk esküvői képeket, beszélgettünk, limonádét ittunk, megnéztük tanárnő lakását, aztán mentünk osztályfőnökhöz. A pingpong asztalnál voltunk, elkezdtük énekelni az Altass el című számot Mester Tamástól, aztán ballag már a vén diákot és a húzd cigányt, végül felmentünk. Én kényelmesen megtaláltam a helyen Gabi mellett - mekkora poén, hogy Réka tanárnőnél is mellette ültem.. DAFUQ sors - elkezdtünk enni, igaz nem eleget, aztán jött a pia. Először csak kis kóla - i think nem kellett volna..:'D - aztán Jäger,sör,csokilikőr, whisky tudja a jó ég még mi, sütiztünk, beszélgettünk, a hangulat egyre jobb lett, Jani kiütötte magát, és.. jött Fruzsika. Na hát ha az a lány nem lenne ki kéne találni.. neki aztán tök mindegy, csak faszra tudjon menni, nem érdekli, hogy az illetőnek van-e barátnője vagy sem, vagy épp szingli, a lényeg hogy álljon ki valami a lába közül - megjegyezném ha letámadja az én életkémet (szia édesxD) széjjel verem azt a malac fejét:'D idegből, úgyis érik a pofon számára - vicces, hogy elkezdtem mondani Fanniéknak hogy Fruzsi mit csinál, aztán Vivi is csatlakozott, meg Niki is :'D Kitti Krisztián Beni Szandi Noi és kész vége mindenki ellene volt. Jani szépen elkezdte kiosztani őt, hogy nem akar tőle semmit, látja a szándékát, Vivi meg Hani direkt megkérdezték tőle hogy van-e barátnője, szereti-e, mióta vannak együtt.. persze ezekre kaptak választ - btw tudtunk róla eddig is, csak kicsit lefaragtunk Fruzsimuzsikának a pofájából - egyszerűen nem veszi észre magát, kis csicska lány, 17 éves fejjel olyan mint egy kurva. - igen 17:'D nem öregítem.. blabla - Neki édes mindegy, csak tudjon mit szopni, ha kell felszökik tarjánba csak azért hogy a pasiknak örömet okozzon. Az ilyen embereket ütném meg, de mivel inkább kussolok így magamba tartom a dolgokat. Pedig szívem szerint megtenném. Annak a picsának nem elég egy pasi. A mai nap folyamán még bepróbálkozott Beninél, Balázsnál és osztályfőnök férjénél. Egy gusztustalan álnok ribanc. Komolyan milyen ember az ilyen? Folyton útban volt amikor segítettünk elpakolni ofőnek. Állandóan ott volt ahol nem kellett volna. Szivesen fejbe rúgtam volna, nagy hangosan mondtam is neki, hogy "valaki eltakarodhatna kurvára az útból mert nem lehet elférni" erre ott nyafogott..:'D A jó édes anyádat.
Az ilyen emberektől a falra mászom:'D rohadtul idegesítő, vicces hogy ő már arra kap hogy Jani elkérte tőle a magyar tételeket. Szánalmas. És ráadásul kiakarta használni az alkalmat hogy ittas volt szerencsétlen, de nem jött össze neki, mert azért mi 4 éve vagyunk Jani mellett ő meg csak másfél éve dugta át a retkes pofáját a mi sulinkba - vették volna fel máshova nem pedig hozzánk - egyszerűen gyűlöli mindenki, de nem veszi észre..:'D Vivi is mondta hogy jól meg lesz verveXDDD kiváncsi leszek, hozok nekik egy medence iszapot azt dzsa, én még élvezném isxD Bár, pankráció jobb lenne*----* abba be is szállnék.. aah, túl sokat írtam.. HANIII MEGYEK MELLÉD ALUDNIXDDD

Baaaaiii~