This is ma f*ckin' life!







Kis sütögetés, ez az a konyhában~
2013. április 13., szombat | 23:45 | 0 Ask
Egyre többször fordulok meg a konyhában - igen vendéglátósként, elég meglepő nemde?
Elhatároztam tegnap, hogy sütni fogok pizzát. Meg is csináltam, isteni lett*-* előtte sütöttem tortát, ami szarul sikerült a bénázásomnak köszönhetően - kihagytam belőle a tojássárgájátXD - így egy szar lett az egész, plusz elrontottam a krémet is:'D lord epic fail.
Aztán.. amikor végeztem mindennel... ez fogadott:




És az volt a vicces, hogy meleg víz egyáltalán nem volt, hogy én ezt elmosogassam, így holnap korán reggelről vár rám ez a feladat, hogy rendbe tegyem a konyhát ;_;

A mai nap még elmentünk Haniékhoz nyuszikért*-* 6 db kis csodát hoztunk el, akik mire hazaértünk kivoltak fulladva:D kicsit melegük lett a csomagtartóban, de aztán hamar kivettük őket és az új helyükre tettük. Sikerült apumat is lefotóznom, amikor csinálta az ólat.. íme pár kép:


Ja igen, amúgy azért kockás mert szúnyogháló van az ablakonxDDDDD és én ahhoz túl lusta voltam, hogy kimenjek>< XDDD
Ah, gdnyt:3