This is ma f*ckin' life!







Újabb random tények~
2018. október 23., kedd | 9:58 | 0 Ask
Kicsit unatkozom ismét, igy összeszedem a random tényeket rólam megint. Remélhetőleg nem fogom ugyanazokat írni, és tudok újdonságokat is mondani.

1. Inzulinrezisztens vagyok.
2. Nem szeretem, ha az IR-t bekategorizálják halálos betegségnek.
3. Utálom a monotonitást, sokszor lehet látni rajtam, hogy unom a banánt. Na, ez azért van!
4. Diétás recepteket írok füzetbe, de még nem próbáltam ki az összeset.
5. 2018.09.28. meg lett az első tetoválásom.
6. 2017.09.24. Londonban, először életemben láthattam Kwon Jiyongot.
7. Azt hittem Jiyong sokkal törpébb, de kb olyan magas lehet, mint én.
8. Nem voltam nyaralni már több mint 5 éve.
9. Szeretem Debrecent, csak a Hortobágyot nem, mert túl hosszú és unalmas.
10. Február óta Pestre járok magánklinikára, hogy kezeljék az inzulinrezisztenciám.
11. Ritkán ülök gép előtt, inkább bekuckózok az ágyba, és ipadről nyomkodom a netet.
12. Net függő vagyok.
13. Sokszor erős késztetést érzek arra, hogy cigizzek, de aztán rájövök, hogy van elég bajom, nem kell még tüdőrák is.
14. Az évek alatt, megutáltam a karácsonyt, a vele járó költekezést, díszítést stb.
15. Mindenféle motivációs szövegeket nézek, van egy motivációs naptáram a falon, de kb mintha ott se lenne.
16. Hamar elmegy a kedvem mindentől.
17. Trichotillomániám van, ha betegségekről van szó.. ez az!
18. Sokszor vagyok magam alatt, emiatt a szar miatt, ha lehetne, agyonütném, aki miatt van:)
19. Nem tudok spórolni, mert a kiadásaim nagyobbak, mint a fizetésem.
20. Szeretnék jogsit, de még mindig nem jutottam el oda, hogy jelentkezzek.
21. Műkörmöm van, amit szeretek folyamatosan leszaggatni kasszázás közben, vagy sütés közben - remélem érezted az iróniát -
22. Nem szeretem ha kérdezgetik, mikor házasodom meg, mikor lesznek gyerekeim.
23. Előzőhöz kapcsolódóan, nincs türelmem a gyerekekhez, egyedül öcsém tűröm meg.
24. Mániákus sminkgyűjtő vagyok
25. Próbálom visszanöveszteni a szemöldököm, egyenlőre sikerül, de foltokban nő vissza.
26. Utálom a büdös szagokat: testszag, izzadtság, szájszag stb.
27. Imádok mitesszereket, pattanásokat nyomkodni magamon illetve Ádámon is, ami egy rossz szokásom.
28. Szeretnék utazni, de nincs miből, nincs kivel.
29. Alapból nem látom negatívan a dolgokat, de ahogy jár az agyam, folyamatosan lehúzom magam.
30. Parfümgyűjtő vagyok, sokféle parfümöm van, és szeretem is használni őket.
+1. Szeretem magamnak megcsinálni itthon a dolgokat, pl: glettelés, falfestés.. nem akarok "szakembert" hívni, ha megtanulhatom én is apukámtól, akkor miért ne?