This is ma f*ckin' life!







Friends~
2018. október 21., vasárnap | 21:23 | 0 Ask
A napokban elég sok időm volt és van is gondolkozni. Folyamatosan gondolkozom, mindent végig pörgetek az agyamban.
Ahogy az idő múlik és idősödöm, egyre kevesebb ember marad mellettem. Óvodától elkezdve, jöttek-mentek az emberek mellettem, hol körbe voltam véve, hol pedig nem. Folytonos összeveszések, kibékülések.. mennyivel könnyebb volt kiskoromban azt mondani, hogy nem vagyok a barátod. Ma már nem mondjuk ezt, csak csendben kisétálunk egymás életéből. Vannak olyan barátaim, akikkel nem beszélek már, de azért fontosak számomra. Nem értem az összefüggést az ilyen dolgok között.

Óvodában megismertem Dettit, akivel mai napig jó kapcsolatot ápolunk, bár már nem olyanok vagyunk mint régen, mégis tudunk egymásnak örülni.
Kingával is tartom a kapcsolatot, vele is, bármikor tudok találkozni, beszélgetni, de lehet érezni, hogy felnőttünk.
Akik a környéken éltek, mind mind elköltöztek, én pedig egyedül érzem magam. Egy munkatársnak nem tudok ugy megnyílni, mint egy barátnak..
Vannak az internetes barátok, köztük Enci, akit ténylegesen a legjobb barátnőmnek nevezhetek. Rá bármikor számíthatok, még akkor is, ha olyan rossz dolgokat teszek, mint az előző blogbejegyzésemben található irigység. Igaz, mi sem a legjobban kezdtük a barátságunkat, mégis kitartunk egymás mellett. Nem tudom mi fogott meg benne, egyszerűen ha lehetne, az utolsót is odaadnám neki, hisz olyan mintha az elveszett testvéremet találtam volna meg. Nekem csak ő van, mármint.. mindenkit szeretek tényleg.. de ha nem beszélhetek vele, teljesen depressziós vagyok, mint ahogy a napokban is.

Hiába is vannak körülöttem emberek, ha a belső mumusok marcangolnak, nem mondom 1000%ra hogy Enci is tud segíteni, DE! csak ő az, aki megérti minden kicseszett agybajom, és néha én szégyenlem magam amiatt, ahogy viselkedem vele.

Utálok gondolkozni, magányos lenni. Akkor jövök erre rá mindig, amikor egyedül vagyok. Szeretnék  jobb lenni.. változtatni pár dolgon. De ez még a jövő zenéje.