This is ma f*ckin' life!







Összefoglaló 2013~
2014. január 8., szerda | 12:43 | 0 Ask
2013ról még semmit nem írtam, hogy milyen volt, mit csináltam. Hm, kezdjünk visszagondolni. 2013 nem az én évem volt, szerintem. Az év elején jobban mondva januárban megfogadtam azt, hogy fogyni fogok. Igen, csak hogy én ezt nem tartottam be, illetve nem is érdekelt. Februárban 18 éves lettem, semmi nem változott. Márciusban előkerültek Sasáék, beszélgettem jó 1 hónapot velük, azóta semmit nem tudok róluk. Április...erősen készültünk már a májusi érettségire, amit igaz én sajnos félvállról vettem, nem is lettem büszke rá. Május elején elballagtam, 2009-2013-ban véget ért a szakközép osztályom,akit 4 év alatt sikerült elfogadnom. Utána rögtön elkezdtük írni rá következőhéten az érettségit. Felpakoltam magam kis cuki kabalákkal, amik semmit nem segítettek, szóval értelme nem volt. Júniusban szóbeli vizsgáztam, ami eldöntötte, hogy milyen jegyeket kapok az év végi bizonyítványomban, illetve az érettségimben. Mivel senkivel nem osztottam meg a jegyeimet, és nem is vagyok büszke rá, mégis leírom ide.
Magyar: 3
Töri: 2
Matek: 2
Angol: 4
Infó: 3

Ha nem lettem volna a világ lustája, talán még sikerült is volna jobban. Júliusban kaptam egy igazán jó barátnőt Enci személyében, akivel azóta megállás nélkül minden nap beszélünk. Találkoztam Ropcsival(Heni), a csubikkal, új barátokat szereztem, ismertem meg. Augusztusban sokat bicikliztem apuval, szerződést kötöttem munkahelyen. Szeptemberben 1/13.V-s lettem, dolgozni kezdtem, új osztálytársaim lettek a régiek mellé. Októberre összeszokott a kis csapat, voltunk pesten szakmai kiránduláson. Novemberben elkezdtem készíteni Enci ajándékát, amit sikerült feladnom december elején - látszik hogy novemberben mennyi ötletem volt - És elérkeztünk a Decemberhez. Az eleje eléggé jól telt, 21.-én papa szívinfarktust kapott, így pestre került 10 napra a maglódi úti Bajcsy-Zsilinszky Kórházba, ahol szívkatétert kapott. 31.-én délután jött haza, és nagyon örültem neki. 31.-én Hanival buliztunk, - igen a karácsonyt átugrottam, mert nem érdekelt semmi, csak az hogy papa meggyógyuljon - szóval bulizás. Abból az lett, hogy éjfél után kiütöttem magam 1,5 üveg pezsgővel, fél liter fütyülőssel és az előzőleg evett lencsét ugy ahogy volt, kihánytam. Természetesen mindenre emlékszem, igaz rettentő szánalmas lehettem, ki is röhögtem magam úgy kedvesen.

2014

Januárt írunk. 3 hete nem rágtam a körmöm, kiiktatom az étrendemből a csokit-cukrot, és ha sikerül akkor a sima lisztet is elhagyom. Mivel most lesz akció a lidlben, tönkölylisztet fogok venni, teljes kiörlésű kenyeret, próbálok több zöldséget-gyümölcsöt enni, grillezni, egészségesen táplálkozni és Keira Leshae videóira mozogni. Márciustól úgyis visszatér a biciklizés, mellette el kéne járni futni, olvasom Meli blogját, inspirálom magam tumblr-ön, szóval elég nagy célt tűztem ki magam elé, és a szemem előtt lebeg, próbálom nem feladni a dolgokat.

Célok


  • elsődleges célom, hogy fogyni tudjak, x kilót. nem határozom meg, annyit akarok fogyni, hogy épp jól érezzem magam a bőrömben.
  • augusztusban mindenképpen el szeretném kezdeni a jogosítványt, hogy meglegyen az is, így legalább a bakancslistámon kevesebb dolog lehet.
  • nyáron elmenni Encihez és neki a rokonával beszélgetni ( pszichiáter/pszichológus) hogy végre segítséget kapjak a gondom ellen, a trichotillománia ellen, ami ellen kb már 12 éve küzdök.
  • minden hónapban elteszek x összegű pénzt, hogy megvegyem a laptopot magamnak, ha már apunak a bank nem engedi, hogy felvegyen hitelt.

Hirtelenjében ezek a mostani céljaim. Tavasszal lesz, hogy suliba biciklivel megyek fel, kell a mozgás, tudom jól hogy szükségem van rá, mivel az állóképességem durván lecsökkent 2 hét alatt. Mondhatni egy hájas eltunyult lány lettem, akire tapadnak a felesleges kilók. Most úgy érzem, hogy menni fog, ki fogok tartani, sikerülni fog, és boldog lehetek. És hogy a 2014 mit hoz? Hát, az még a jövő titka. Sodródok, s majd lesz valami.