This is ma f*ckin' life!







Haru Haru grahh~
2013. október 25., péntek | 14:56 | 0 Ask
A napok úgy telnek mostanában, mintha elrohanna felettem az idő. A napját sem tudom pontosan mikor írtam, de visszanézni most konkrétan nem fogom. Suli jó, igaz sok a száraz anyag, de igyekszem helytállni. Kerinapok voltak a héten, aminek a szervezése egyenlő volt a 0-val.. hétfőn el lettünk küldve filmet nézni, kedden pedig szeszfőzdébe mentünk - amiből az lett, hogy két feles után olyan rosszul lettem mint a sicc.
Csütörtökön mentünk pestre szakmai kirándulás céljából, ami igazán jól telt^^ nagyon élveztem, főleg amikor eltévedtünk budán de hát pest nagy, mi meg kisvárosiak vagyunk. Nem tudok igazán mit írni erről, jó volt. Igazából egyáltalán nem tudok mit írni, csak hogy ne legyen annyira kihalt a blog, ezért írtam pár sort:)