This is ma f*ckin' life!







I need peace, i need friends~
2013. szeptember 30., hétfő | 18:20 | 0 Ask
A cím csak jött. El sem hiszem, hogy a szeptember így elmúlt. Jó dolgok, rossz dolgok történtek, vegyesen. Nagyon szeretek dolgozni, nem győzöm elégszer hangoztatni. Egyre jobb kapcsolatban vagyok Encivel. Illetve újabb családtag hagyott el minket. De kezdem a legelején.
Mostanában elég sok szarság van Jiyong körül. Magam sem tudom mit higgyek, így inkább maradok a saját felfogásomnál - GTFO Kiko... :'D i hate you - Nem azért utálom őt, mert húú Jiyonghoz van köze, hanem szimplán irritál az, hogy menőzik a szépségével, de semmi nincs benne. Elitélhettek, de akkor sem fogom tudni elfogadni őt. - Láttam már szebb modelleket haha. Legújabb pletyka az, hogy Jiyong eljegyezte őt. Kínomban röhögtem már, hogy mégis honnan a fenéből tudják ezt? Semmi sem biztos... Én sajnos vagy nem még mindig úgy fogom fel hogy JiKo párosunk egy nagyon jó barátságot ápol.
Tegnap Encibe öntöttem 4 óra hosszán keresztül a lelket, és fogom is ezen túl. Szeretek segíteni másoknak, amikor nagyon ki vannak lelkileg. Azt hiszem, hogy sikerült is segítenem neki, hisz ma már elég sokszor nevetett! - venni fogok webcamot>< látni fogod a fejem haha. - És remélem, hogy sikerülni fog még, többször jobb kedvre deríteni:)
A családtag elvesztésről annyit, hogy dédimamám hagyott itt minket 91 évesen. Nagyon szép szertartása volt, felsorolták a családtagokat, csak anyám ne lett volna középpontban:'D Ez zavart a legjobban semmi más. Szóval nyugodj békében Dédi mama mellett:))

Sasaeng.... ez egy olyan FOGALOM-EMBER akiket addig ütnék, amíg élnek:D Egyszerűen hogy a rákba lehet valaki akkora nyomorék, hogy tönkretesz mindent? Valahol agyban kurva nagy baj van. Jól meg kéne verni őket, az már tényleg nem számítana hogy mi történik velem, ha tudom, hogy az EXO biztonságban van tőlük.
Henit is megemlítem, mivel jövőhónapban megyek hozzá és 3-4 napot fent fogok aludni nála.^^ annyira várom már *-* sushizás, bubbletea,EXO, hülyülés, nevetés. <3333 csin="" des="" erre="" g="" h="" is="" j="" k="" lesz="" lius="" ltam="" m="" mama="" mert="" most="" nbsp="" nem="" nk="" ny="" p="" r="" rok="" ron="" s="" ta="" v="" voltam="" z=""><



Barátokra szükség van. Én úgy érzem nélkülük elveszek. Szeretek ismerkedni, beszélgetni.Egyszerűen szükségem van rájuk, tudni akarom mi van velük<3333 br="">